شایعه: اچ‌تی‌سی ساعت هوشمند خود را 17 خردادماه رونمایی خواهد کرد

در سال‌های اخیر اطلاعات زیادی در مورد ساعت هوشمند شرکت اچ‌تی‌سی منتشر شد و چندین بار خبر کنسل شدن این پروژه نیز اعلام شده بود. پس از هر بار انتشار خبر کنسل شدن عرضه این ساعت هوشمند، ما باز هم اطلاعاتی در این مورد می‌شنیدیم تا اینکه بسیاری از افراد از عرضه شدن این ساعت […]

در سال‌های اخیر اطلاعات زیادی در مورد ساعت هوشمند شرکت اچ‌تی‌سی منتشر شد و چندین بار خبر کنسل شدن این پروژه نیز اعلام شده بود. پس از هر بار انتشار خبر کنسل شدن عرضه این ساعت هوشمند، ما باز هم اطلاعاتی در این مورد می‌شنیدیم تا اینکه بسیاری از افراد از عرضه شدن این ساعت هوشمند به صورت کامل ناامید شدند.

شاید تیتر ما کمی تکراری باشد اما باز هم شایعاتی در مورد زمان معرفی شدن ساعت هوشمند این شرکت توسط حساب کاربری evleaks در شبکه‌ی اجتماعی توییتر منتشر شده که زمان عرضه این محصول را اواسط خردادماه (ششم ژوئن) نشان می‌دهد. ماه گذشته نیز Evan Blass صاحب این حساب کاربری اعلام کرده بود که این ساعت هوشمند پیش از ماه آوریل معرفی خواهد شد که البته این اتفاق نیفتاد.

البته این اولین بار نیست که Evan Blass اطلاعاتی در مورد این ساعت هوشمند را منتشر می‌کند. سال 2014 نیز ما شاهد انتشار رندری از این ساعت هوشمند بودیم که البته اعلام شده بود که سخت‌افزار آن به صورت کامل در آینده تغییر خواهد کرد. با اینکه این رندر منتشر شده از ساعت هوشمند این شرکت، محصولی با صفحه‌نمایش مربعی را نشان می‌داد، اما پس از مدت کوتاهی اطلاعاتی جدید توسط همین حساب کاربری منتشر شد که نشان می‌داد این ساعت هوشمند صفحه‌نمایش دایره‌ای شکل، همانند ساعت Moto 360، با رزولوشن 360×360 خواهد داشت و خبری از صفحه‌نمایش مربعی نخواهد بود. در نهایت نیز شایعاتی که آن زمان در مورد ساعت هوشمند HTC منتشر شده بود، نشان می‌داد که این دستگاه قرار است به سیستم‌عامل Android Wear مجهز شده و اسم رمز آن نیز Halfbeak خواهد بود.

evan

ما شایعات و اخبار نادرست بسیاری زیادی را در مورد ساعت هوشمند HTC شنیده‌ایم و حالا نیز انتظار نداریم که این خبر صحت داشته باشد، اما اگر این خبر حقیقت داشته باشد، باید منتظر باشیم و ببینیم که این شرکت در شرایط بحرانی و سختی که در آن قرار دارد، چگونه می‌خواهد به کمک ساعت‌های هوشمند، جایگاه خویش را حفظ نموده و یا ارتقا دهد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال