سامسونگ فروش تلفن هوشمند Z1 خود را با سیستم عامل تایزن، از ژانویه ی سال آینده و با قیمتی کمتر از 90 دلار، آغاز خواهد کرد!

همانطور که می دانید سامسونگ مدت هاست که در حال کار بر روی تلفن هوشمندی با نام Z1 می باشد و پس از تاخیری که این تلفن هوشمند در عرضه با آن مواجه شد، شایعه شد که در اواخر سال 2014 میلادی در هند عرضه خواهد شد. اما به تازگی اخبار جدیدی منتشر شده است که […]

همانطور که می دانید سامسونگ مدت هاست که در حال کار بر روی تلفن هوشمندی با نام Z1 می باشد و پس از تاخیری که این تلفن هوشمند در عرضه با آن مواجه شد، شایعه شد که در اواخر سال 2014 میلادی در هند عرضه خواهد شد. اما به تازگی اخبار جدیدی منتشر شده است که نشان می دهد باید 1 ماه دیگر برای عرضه شدن Samsung Z1 منتظر بمانیم.

طبق اخباری که توسط The Korea Economic Daily منتشر شده است، سامسونگ به صورت کاملا رسمی اعلام کرده است که تلفن هوشمند جدید خود را با نام تجاری SM-Z130H و بر پایه ی سیستم عامل نو پای تایزن، در تاریخ 18 ژانویه سال 2015 میلادی، یعنی تا 26 روز دیگر، روانه ی بازار هند خواهد کرد. قیمتی که برای این تلفن هوشمند اعلام شده است، 90 دلار می باشد و علاقه مندان می توانند این تلفن هوشمند را به صورت اینترنتی خریداری نمایند.

اگر به یاد داشته باشید، در گذشته اعلام کردیم که این تلفن هوشمند از سری تلفن های entry-level یا سطح پایین بوده و تنها برای رقابت با تلفن های هوشمند محبوب و فوق العاده ارزان قیمت بازار ساخته شده است. با اینکه هنوز آنچنان که باید، از این تلفن هوشمند اطلاعاتی نداریم اما می دانیم که صفحه ی نمایش آن 4 اینچ و با وضوح تصویر 480×800 پیسکل خواهد بود و از پردازنده ی دو هسته ای Spreadturm با فرکانس 1.2 گیگاهرتز استفاده خواهد کرد. همچنین، پشتیبانی از شبکه ی 3G، استفاده از دو سیم کارت به صورت همزمان، Wi-Fi، دوربین پشتی 3.2 مگاپیکسلی، دوربین جلویی VGA و 512 مگابایت حافظه ی رم، از جمله ی اصلی ترین ویژگی های این تلفن هوشمند ارزان قیمت به حساب می آیند.

سامسونگ قصد دارد تا این تلفن هوشمند را در بازار هند به صورت کامل مورد بررسی قرار دهد و طبق گفته های The Korea Economic Daily، نسل جدید تلفن های هوشمن خود را با سیستم عامل تایزن و از ماه فوریه وارد بازار چین کند و پس از آن و در اواسط سال آینده، فروش این تلفن های هوشمند را در بازار داخلی کره ی جنوبی به فروش برساند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال