سامسونگ و انتشار دو پوستر تبلیغاتی جدید برای گلکسی S6

همانطور که اطلاع دارید سامسونگ در صفحه اجتماعی خود اخیرا اقدام به انتشار تصاویری از پرچمدار جدید خود کرده است که قرار است در کنگره جهانی موبایل (MWC) از آن رونمایی کند. اگر خبرهای قبلی تک نیوز را دنبال کرده باشید، پس حتما مطلع هستید که سامسونگ به تمجید از عمر باطری و قدرت سخت افزاری و […]

همانطور که اطلاع دارید سامسونگ در صفحه اجتماعی خود اخیرا اقدام به انتشار تصاویری از پرچمدار جدید خود کرده است که قرار است در کنگره جهانی موبایل (MWC) از آن رونمایی کند. اگر خبرهای قبلی تک نیوز را دنبال کرده باشید، پس حتما مطلع هستید که سامسونگ به تمجید از عمر باطری و قدرت سخت افزاری و دوربین گلکسی S6 پرداخته بود.

12 ساعت پس از انتشار آخرین تیزر تبلیغاتی، سامسونگ 2 پوستر تبلیغاتی جدید در صفحه توئیتر خود منتشر کرده است. با تک نیوز برای بررسی این دو تصویر همراه باشید:

 

All-the-Galaxy-S6-teasers

همانند تیزر های قبلی سامسونگ، این تصویر هم با جملات مبهمی همراه است که نیاز به رمز گشایی دارد! بسیاری از منابع معتقدند که منظور سامسونگ از عبارت “.Stop less. Discover more” (کمتر توقف کن و بیشتر کشف کن) در وافع عمر بالای باطری یا تکنولوژی شارژ سریع گوشی است. بعضی از منابع هم معتقدند که منظور از جمله اول، تکنولوژی شارژ بی سیمی بکار رفته در این گوشی است.

All-the-Galaxy-S6-teasers-1

“.Get more done. Get more time” (بیشتر انجام بده. زمان بیشتری بدست بیار) منظور سامسونگ از این عبارت هم احتمالا عمر بالای باطری و تکنولوژی شارژ سریع گوشی است که به ترتیب باعث میشوند بیشتر به کار با گوشی بپردازیم و همچنین در وقتمان صرفه جویی شود.

 

با نزدیک شدن به زمان معرفی GALAXY S6، سامسونگ هر روز از مشخصات جدید گوشی خود بصورت رمز آلود پرده برمیدارد. بنظر شما تیزر بعدی سامسونگ برای پرچم دار آینده خود کدام یک از ویژگی های این گوشی را نمایان میکند؟!

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال