سامسونگ و نوکیا در آزمایشات شبکه های 5G در ژاپن شرکت می کنند

درحالی که در محل زندگی ما شبکه های 3G هنوز تا حدود زیادی ناشناخته و دست نیافتنی هستند، خبرهایی از ظهور تکنولوژی ارتباطات 5G در سایر نقاط دنیا می شنویم. سال گذشته سامسونگ اعلام کرد تکنولوژی شبکه های 5G در سال 2020 برای عموم در دسترس خواهد بود و در یک آزمایش 64 آنتن را برای رسیدن به […]

درحالی که در محل زندگی ما شبکه های 3G هنوز تا حدود زیادی ناشناخته و دست نیافتنی هستند، خبرهایی از ظهور تکنولوژی ارتباطات 5G در سایر نقاط دنیا می شنویم.

سال گذشته سامسونگ اعلام کرد تکنولوژی شبکه های 5G در سال 2020 برای عموم در دسترس خواهد بود و در یک آزمایش 64 آنتن را برای رسیدن به نقطه ی 1 گیگابیت بر ثانیه تعبیه کرد، البته این سرعت بسیار کمتر از سرعتی است که ما از 5G انتظار داریم.

امروز شرکت ژاپنی NTT DocoMo اعلام کرد نیازمند همکاری شرکت های الکترونیکی برای تامین سخت افزارهای خود در آزمایش شبکه های 5G است و با شرکت های Alcatel-Lucent, Ericsson, Fujitsu, NEC, Nokia و Samsung همکاری خواهد کرد.

اطلاعات این آزمایش ها طی کنفرانس های بین المللی منتشر خواهد شد و استاندارد های شبکه های 5G در ابتدای سال 2016 مشخص خواهد شد.

لینک کوتاه | منبع : phonearena

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال