سامسونگ گلکسی اس 5 پیروز میدان در سه ماهه ی دوم 2014

بنا به گزارشاتی که در ماه آوریل در سراسر جهان منتشر شده، Galaxy S5 آخرین پرچمدار سامسونگ 32.2 درصد از سهم بازار گوشی های هوشمند LTE جهان در سه ماهه دوم سال 2014 به خود اختصاص داده است. در سه ماهه ی اخیر سامسونگ 28.6 میلیون گوشی هوشمند با قابلیت LTE به فروش رسانده است و […]

بنا به گزارشاتی که در ماه آوریل در سراسر جهان منتشر شده، Galaxy S5 آخرین پرچمدار سامسونگ 32.2 درصد از سهم بازار گوشی های هوشمند LTE جهان در سه ماهه دوم سال 2014 به خود اختصاص داده است. در سه ماهه ی اخیر سامسونگ 28.6 میلیون گوشی هوشمند با قابلیت LTE به فروش رسانده است و از اپل که به عنوان بزرگترین فروشنده ی گوشی های هوشمند در جهان یاد می شود، سبقت گرفته است.

اپل با کنترل 40.5 درصد از سهم بازار در سه ماهه اول سال در راس قرار داشت، اما در سه ماهه ی اخیر این سهم کاهش یافته و به 31.9 درصد رسیده است. البته احتمالا این کاهش فقط به دلیل عرضه ی سامسونگ Galaxy S5 نباشد بلکه شاید دلیل دیگر آن انتظار مشتریان برای خرید آیفون 6 باشد که قرار است در ماه آینده عرضه شود.

برخلاف اپل که گوشی های گران قیمتی عرضه می کند قیمت گوشی های سامسونگ اینگونه نیست. البته دستگاه هایی مثل Galaxy S5 و Galaxy Note 3 قیمت بالایی دارند اما گوشی های هوشمند مثل سامسونگ Galaxy Core Lite قیمتی کمتر از 300 دلار دارند. دستگاه های مقرون به صرفه ی LTE می تواند باعث فریب مشتریان در بازار های نوپا شود هرچند که رقابت با تولیدکنندگان محلی مثل همیشه سخت است.

سامسونگ ، اپل و LG سهم 5.2 درصد از بازار گوشی های هوشمند را در سه ماهه ی دوم 2014 به خود اختصاص دادند. ترکیب این سه شرکت می تواند تقریبا فروش 70٪ از تمام تلفن های LTE را در سه ماهه ی گذشته نشان دهد.

لینک کوتاه | منبع : phonearena

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال