سامسونگ گلکسی اس 6 و گلکسی اس Edge، اول مارس رونمایی خواهند شد

سامسونگ به صورت رسمی اعلام کرد که دستگاه های گلکسی اسِ بعدیِ خود را در روز 1 مارس، رونمایی خواهد کرد! مراسم خبریِ آینده ی این شرکت با تمرکز بر روی پرچم دار امسال خود یعنی Galaxy S6 برگزار خواهد شد. البته با توجه به عکسی که به صورت رسمی منتشر شده است، می توانیم […]

سامسونگ به صورت رسمی اعلام کرد که دستگاه های گلکسی اسِ بعدیِ خود را در روز 1 مارس، رونمایی خواهد کرد! مراسم خبریِ آینده ی این شرکت با تمرکز بر روی پرچم دار امسال خود یعنی Galaxy S6 برگزار خواهد شد. البته با توجه به عکسی که به صورت رسمی منتشر شده است، می توانیم منتظر محصولی خمیده باشیم. آیا این محصول Galaxy S Edge خواهد بود؟!

با توجه به آخرین مدارکی که به بیرون درز پیدا کرده است، پرچم دار آینده ی سامسونگ با این مشخصات رونمایی خواهد شد: صفحه ی نمایش Super AMOLED با اندازه ی 5 اینچ و با وضوح تصویر QHD، پردازنده ی Exynos 7420 با 8 هسته ی 64 بیتی و 3 گیگابایت حافظه ی رم. این پرچم دار همچنین در قسمت پشتی به یک سنسور اندازه گیری ضربان قلب و یک دوربین 20 مگاپیکسلی مجهز خواهد بود.

به علاوه، بدنه ی این پرچم دار نیز با توجه به تصاویر درز پیدا کرده، فلزی خواهد بود و ابعادی به اندازه ی 143.5×70.7×7.2 میلی متر را برای این پرچم دار، به همراه خواهد آورد.

ظاهرا، مدل خمیده ی گلکسی اس 6 هم گلکسی اس Edge نامیده خواهد شد. البته هنوز مشخص نیست که آیا صفحه ی نمایش فقط در یک طرف خمیده خواهد بود یا در هر دو طرف خمیده می باشد. مدارکی که قبلا درز پیدا کرده بودند، نشان می دادند که سامسونگ به تکنولوژی دو خمش در کنار صفحه ی نمایش، دست پیدا کرده است!

شما هم مانند ما هیجان زده اید؟ باید منظر بمانیم و ببینیم این بار سامسونگ چه خواهد کرد!

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال