سامسونگ گلکسی گرند 3، باریک تر و سبک تر از گلکسی گرند 2

پس از عرضه ی موفق تلفن هوشمند Galaxy Grand 2 توسط سامسونگ، این شرکت قصد دارد تا با عرضه ی نسل سوم از این تلفن هوشمند با اسم رمز SM-G700، بار دیگر وارد رقابتی سخت با شرکت های دیگر شود چرا که گلکسی گرند 2، یکی از پر فروش ترین تلفن های هوشمند نیمه ی […]

پس از عرضه ی موفق تلفن هوشمند Galaxy Grand 2 توسط سامسونگ، این شرکت قصد دارد تا با عرضه ی نسل سوم از این تلفن هوشمند با اسم رمز SM-G700، بار دیگر وارد رقابتی سخت با شرکت های دیگر شود چرا که گلکسی گرند 2، یکی از پر فروش ترین تلفن های هوشمند نیمه ی اول سال جاری بوده است.

البته هنوز اطلاعات رسمی ای توسط سامسونگ منتشر نشده است اما یک شرکت مخابراتی چینی، اخبار کاملا موثقی را منتشر کرده است که اسرار زیادی در رابطه با این تلفن هوشمند و مشخصات آن فاش شده است.

اگرچه ما شنیده بودیم که این تلفن هوشمند به یک صفحه ی نمایش 5.5 اینچی مجهز خواهد شد، اما چیزی که مشخص شده است و حقیقت دارد، این است که این تلفن هوشمند از یک صفحه ی نمایش 5.25 اینچی با وضوح تصویر 720p بهره خواهد برد، چیزی مشابه با گلکسی گرند 2. همچنین، این تلفن هوشمند در ابعاد 146 x 74.8 x 7.95 میلی متر عرضه خواهد شد و با وزن 140 گرمی خود، تلفن هوشمندی سبک تر و کوچکتر را به ارمغان آورده است چرا که نسل دوم از این تلفن هوشمند در ابعاد 146.8x 75.3 x 8.9 میلی متر و با وزن 163 گرم عرضه شده بود.

Galaxy Grand 3 در مشخصات فنی نیز به عنوان یک تلفن هوشمند میان رده، حرف هایی برای گرفتن دارد. این تلفن هوشمند از یک دوربین پشتی 13 مگاپیکسلی و دوربین جلویی 5 مگاپیکسلی همراه با یک پردازنده ی 4 هسته ای 64 بیتی با فرکانس 1.2 گیگاهرتز بهره می برد. همچنین 1.5 گیگابایت حافظه ی رم، 16 گیگابایت فضای داخلی و پشتیبانی از کارت حافظه ی micro SD تا ظرفیت 128 گیگابایت، برای این تلفن هوشمند در نظر گرفته شده است.

در نهایت، گلکسی گرند 3 از سیستم عامل اندروید 4.4.4 کیت کت استفاده می کند و هنوز مشخص نشده است که بروزرسانی آبنبات چوبی برای آن عرضه خواهد شد یا نه. همچنین، هنوز زمان عرضه و قیمت این تلفن هوشمند مشخص نشده است. در ادامه می توانید تصاویر منتشر شده از این تلفن هوشمند را مشاهده نمایید.

Samsung-Galaxy-Grand-3-SM-G7200 (3) Samsung-Galaxy-Grand-3-SM-G7200 Samsung-Galaxy-Grand-3-SM-G7200 (1)

لینک کوتاه | منبع : Phonearena

 

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال