سامسونگ گلکسی S5 به عنوان یک دستگاه تفریحی پزشکی در کره مطرح شده است

سامسونگ تصمیم دارد با آخرین پرچمدار خود گلکسی S5 به یک فرشته ی نگهبان سلامتی تبدیل شود؛ بنابراین این گوشی هوشمند را به سنسورتشخیص ضربان قلب که در نوع خود در گوشی های هوشمند منحصر به فرد است، مجهز کرده است. در برخی کشورها این دستگاه به عنوان یک دستگاه واجد شرایط در نظر گرفته […]

سامسونگ تصمیم دارد با آخرین پرچمدار خود گلکسی S5 به یک فرشته ی نگهبان سلامتی تبدیل شود؛ بنابراین این گوشی هوشمند را به سنسورتشخیص ضربان قلب که در نوع خود در گوشی های هوشمند منحصر به فرد است، مجهز کرده است.

در برخی کشورها این دستگاه به عنوان یک دستگاه واجد شرایط در نظر گرفته می شود که کره به عنوان مهد سامسونگ در میان این کشورها قرار دارد.

وزارت بهداشت سئول گلکسی S5 را برای ارزیابی آن به عنوان یک دستگاه پزشکی مورد بررسی قرار داده و تصمیم گرفته است تا این دستگاه را واجد شرایط اعلام نکند. این وزارتخانه قصد باز نویسی قانون نظارت بر دستگاه های پزشکی را نیز دارد. این اقدام باعث تمایز ساختار دستگاه های پزشکی با قابلیت تشخیص ضربان قلب که با اهداف پزشکی طراحی میشوند از دستگاه هایی که با هدف تفریح ساخته می شوند، می گردد که به طور واضح گلکسی S5 در دسته ی دوم قرار می گیرد.

عدم دریافت گواهینامه پزشکی رسمی لزوما اتفاق بدی نیست چرا که دستگاه های پزشکی نیازمند آزمایش های متعدد هستند و گلکسی S5 پتانسیل دریافت این گواهینامه را تا روز عرضه ی رسمی خود به بازار دارد.

لینک کوتاه | منبع: gsmarena

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال