سامسونگ Ativ S به ویندوز فون 8.1 آپدیت خواهد شد

صاحبان سامسونگ Ativ S هم اکنون وارد کلوب دارندگان ویندوزفون 8.1 خواهند شد. در کنار بسیاری از دستگاه های ویندوزی نوکیا، این تلفن هوشمند ویندوزی از سامسونگ دو سال پیش عرضه شد و اکنون در لیست تلفن های هوشمندی قرار گرفته که آپدیت ویندوزفون 8.1 دریافت می کنند. در ایتالیا و آلمان از دارندگان این […]

صاحبان سامسونگ Ativ S هم اکنون وارد کلوب دارندگان ویندوزفون 8.1 خواهند شد. در کنار بسیاری از دستگاه های ویندوزی نوکیا، این تلفن هوشمند ویندوزی از سامسونگ دو سال پیش عرضه شد و اکنون در لیست تلفن های هوشمندی قرار گرفته که آپدیت ویندوزفون 8.1 دریافت می کنند.

در ایتالیا و آلمان از دارندگان این تلفن هوشمند خواسته شده تا این آپدیت را دریافت و نصب کنند. سایر کشورهای اروپایی به زودی این آپدیت را دریافت خواهند کرد.

این آپدیت با دسته ای از تغییرات شامل نوتیفیکیشن ها و میانبر های برای بخش اکشن سنتر، امکان استفاده از تصویر زمینه برای صفحه ی اول، کیبورد متفاوت، نوارجستجوی بینگ متفاوت، ولوم صدای جداگانه برای زنگ گوشی و نوتیفیکیشن ها، فایل های صوتی و اپلیکیشن ها، شکل جدیدی برای اپلیکیشن دوربین و آپشن اشتراک صفحه نمایش با اتصال یو اس بی عرضه خواهد شد.

موزیک و ویدئو هم اکنون دو اپلیکیشن جدا از هم هستند. دایالر، تقویم، نوار وظیفه و اینترنت اکسپلورر هم آپدیت شده اند و عملکرد و گرافیک بهتری دارند.

لینک کوتاه | منبع: gsmarena

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال