سرویس جدید گوگل برای کاربران اینترنتی نرم افزارهایش؛ استار

قابلیت بوک‌مارک‌ مرورگر اکنون دیگر چندان در مرکز توجه و کاربرد کابران اینترنت نیست، اما به نظر می‌رسد گوگل به بروزرسانی این قابلیت و گسترش آن در صفحات وب علاقه‌مند است و مدتی است روی آن کار می‌کند. اکنون کاربران چند سرویس‌ مشخص گوگل این امکان را دارند مواردی را که به آن علاقه دارند […]

قابلیت بوک‌مارک‌ مرورگر اکنون دیگر چندان در مرکز توجه و کاربرد کابران اینترنت نیست، اما به نظر می‌رسد گوگل به بروزرسانی این قابلیت و گسترش آن در صفحات وب علاقه‌مند است و مدتی است روی آن کار می‌کند.

اکنون کاربران چند سرویس‌ مشخص گوگل این امکان را دارند مواردی را که به آن علاقه دارند با زدن ستاره متمایز کنند. بوک‌مارک‌های کروم، پیام‌های جی‌میلی مشخص که با زدن ستاره علاقه کاربر به آن‌ها مشخص می‌شوند، شماره‌های دفتر تلفن اندروید و اپلیکیشن‌های گوگل از مواردی هستند که ایکون ستاره هم اکنون در آن‌ها کاربرد دارد. اما به نظر می‌رسد گوگل با آزمایش کردن سرویس جدید موسوم به «ستار‌ه‌ها» می‌خواهد این ایده‌ها را متمرکز کند.

سرویس ستاره‌های گوگل، موارد ستاره گذاری شده را به صورت شبکه‌ای از تصاویر کوچک نشان می‌دهد تا کاربران بتوانند در میان آن‌ها برای مواردی که دنبال آن هستند آسان‌تر جستجو کنند. این سرویس همچنین صفحاتی را که پاک شده و یا اسپم شناسایی شده است از دسترس خارج می‌کند. کاربران همچنین می‌توانند از این قابلیت برای به اشتراک گذاشتن آیتم‌های ستاره گذاری شده با مخاطبان و دوستان‌شان استفاده کنند.

البته لازم به ذکر است که هنوز بطور کامل معلوم نیست سرویس جدید گوگل دقیقا در چه فضاهایی کاربرد پیدا خواهد کرد و اصلا برنامه اصلی گوگل برای این سرویس جدید چیست؟

لینک کوتاه | منبع : phonearena

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال