سنسور جدیدی از سونی که به سنسور دوربین پرچمدار بعدی، اکسپریا Z4 منتسب است

سونی اخیرا سنسوری را عرضه کرده که شاید برترین سنسور دوربین تلفن های هوشمند تا کنون باشد. سنسور IMX230 اولین سنسور 21 مگاپیکسلی شرکت است که در آن از تکنولوژی بومی شرکت برای فوکوس اتوماتیک استفاده شده است. این تکنولوژی با بهره گیری از لنز های بدون آینه و غیر قابل تعویض دوربین ها شکل گرفته […]

سونی اخیرا سنسوری را عرضه کرده که شاید برترین سنسور دوربین تلفن های هوشمند تا کنون باشد. سنسور IMX230 اولین سنسور 21 مگاپیکسلی شرکت است که در آن از تکنولوژی بومی شرکت برای فوکوس اتوماتیک استفاده شده است. این تکنولوژی با بهره گیری از لنز های بدون آینه و غیر قابل تعویض دوربین ها شکل گرفته است و 192 نقطه ی فوکوس اتوماتیک را برای دوربین تلفن هوشمند به ارمغان می آورد. این تکنولوژی امکان عکاسی از اجسام در حال حرکت همچون بچه ها، ماشین ها و حیوانات را بدون تار شدن عکس به کاربر می دهد.

sony-exmor-rs-phase

Exmor RS IMX230 نه تنها می تواند فیلم های اچ دی آر بگیرد بلکه همچون سنسورهای نوت 4 و گلگسی اس 5 قابلیت ثبت تصاویر اچ دی آر را نیز دارد.

sony-imx230-sample-comparison-640x581

همچنین کمپانی اعلام کرده است باهمین تکنولوژی فوکوس اتوماتیک قرار است سنسورهای 16 مگاپیکسلی نیز تولید کند که احتمال میدهیم برای تلفن های هوشمند میان رده به کار گرفته شوند.

انتظار می رود شرکت سونی برای اولین بار از این سنسور در پرچمدار پر سر و صدای آینده اش اکسپریا Z4 استفاده کند.

لینک کوتاه | منبع: phonearena

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال