سه ماه سوم سال 2014، فصلی پرسود برای HTC

اچ تی سی گزارش مالی سه ماهه ی سوم سال 2014 را منتشر کرده است. شرکت اچ تی سی در سه ماهه ی سوم سال 138 میلیارد دلار بوده که 211 میلیون دلار از آن سود خالص برای شرکت بوده است. البته سه ماهه ی دوم سال برای شرکت بسیار پر سود بوده است، در […]

اچ تی سی گزارش مالی سه ماهه ی سوم سال 2014 را منتشر کرده است. شرکت اچ تی سی در سه ماهه ی سوم سال 138 میلیارد دلار بوده که 211 میلیون دلار از آن سود خالص برای شرکت بوده است. البته سه ماهه ی دوم سال برای شرکت بسیار پر سود بوده است، در فصل دوم امسال اچ تی سی 755 میلیون دلار سود از بازار پرهیاهوی تکنولوژی از آن خود کرده است.

اچ تی سی بیشترین کاهش فروش را با 33 درصد کاهش در جولای امسال شاهد بوده است و در مقایسه با سال گذشته بیشترین افزایش را با 10 درصد پیشرفت در ماه آگوست به خود اختصاص داده است. برخی معتقدند که عرضه ی آیفون 6 و آیفون 6 پلاس باعث 7.9 درصد کاهش فروش برای اچ تی سی در ماه سپتامبر شده اند.

کمپانی هنوز تعداد دستگاه های تلفن هوشمند که در سه ماهه ی سوم سال مبادله کرده را اعلام نکرده است.اچ تی سی در این مدت زمان چند تلفن هوشمند رده بالا را نیز معرفی کرد، اچ تی سی باترفلای 2 در بازار آسیا و اچ تی سی وان ام 8 ویندوزی تحت قرارداد اپراتور وریزون. اچ تی سی دیزایر 610 و 510 دو میان رده بودند که در این مدت از سوی شرکت به بازار عرضه شدند.

شرکت به سه مهه ی چهارم سال بسیار امیدوار است، محصولاتی همچون اچ تی سی وان ام 8 نسخه ی Eye و تبلت نکسوس 9 می توانند سهم بیشتری از بازار را برای اچ تی سی به ارمغان بیاورند.

لینک کوتاه | منبع: Gsmarena

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال