سونی، نا امید از بازار تلفن های هوشمند میان رده

بعد از تجدید نظر سونی در پیش بینی هایش برای سال مالی پیش رو، کمپانی کاهش سود زیادی را پیش بینی کرد و تصمیم گرفت درباره ی بازار تلفن های هوشمند میان رده مجددا تصمیم گیری کند. برنامه ی جدید این شرکت کاهش تولید تلفن های هوشمند میان رده و افزایش تمرکز بر روی تلفن […]

بعد از تجدید نظر سونی در پیش بینی هایش برای سال مالی پیش رو، کمپانی کاهش سود زیادی را پیش بینی کرد و تصمیم گرفت درباره ی بازار تلفن های هوشمند میان رده مجددا تصمیم گیری کند. برنامه ی جدید این شرکت کاهش تولید تلفن های هوشمند میان رده و افزایش تمرکز بر روی تلفن های هوشمند پرچمدار است، همچنین شرکت قصد دارد تا گستره ی جغرافیایی عرضه ی محصولاتش را وسیع تر نماید.

انتظار می رود سونی مجددا یک افت در میزان سود خالصش در قالب فروش میلیون ها تلفن هوشمند اعلام کند. حال می بینیم سونی قصد خروج از بازار تلفن های هوشمند اقتصادی را دارد زیرا تصور آنالیزورهای شرکت این است که کاهش در سود شرکت از این بخش اعمال شده است. این روزها شایعاتی از تولید احتمالی دو تلفن هوشمند پرچمدار از سونی به گوش می رسد، اما انتظار نمی رود این دستگاه ها به زودی معرفی گردند.

لینک کوتاه | منبع: phonearena

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال