سونی اکسپریا زد 2، پس از 6 هفته غرق شدن در دریا سالم است!

سونی از اولین تولید کنندگانی بود که ایده ی تولید تلفن های هوشمند ضدآب را پروراند. همگی به یاد داریم که سونی چگونه توجه همگان را به نمایشگاه CES سال 2013 جلب کرد و “سونی اکسپریا زد” اولین تلفن هوشمند ضدآبش را معرفی کرد. سونی اکسپریا زد2 گواهی ضدآب بودنش تا عمق 5 فیت برای […]

سونی از اولین تولید کنندگانی بود که ایده ی تولید تلفن های هوشمند ضدآب را پروراند. همگی به یاد داریم که سونی چگونه توجه همگان را به نمایشگاه CES سال 2013 جلب کرد و “سونی اکسپریا زد” اولین تلفن هوشمند ضدآبش را معرفی کرد.

سونی اکسپریا زد2 گواهی ضدآب بودنش تا عمق 5 فیت برای مدت سی دقیقه را دریافت کرده است. این تلفن هوشمند برای مدت شش هفته در قایقی که در آب شور جا مانده است. در این مدت این تلفن هوشمند در عمق ده متری آب قرار گرفته است.

چندی بعد صاحب تلفن هوشمند با آن تماس گرفته و تماس مستقیما به ایمیل صوتی متصل شده است پس این تلفن هوشمند سالم بوده است. شش هفته بعد زمانی که دوست صاحب زد2 برای غواصی به دریا رفته است و این تلفن هوشمند را پیدا کرده است. تلفن کاملا از شارژ باتری خالی شده اما با یک بار شارژ کامل مجددا به طور کامل شروع به کار کرده است.

می توانید تصاویر اکسپریا زد2 را بعد از غرق شدن در آب ببینید.

After-six-weeks-in-salt-water-this-Sony-Xperia-Z2-still-works

Sony-Xperia-Z2-lives-after-six-weeks-in-salt-water

The-back-glass-suffered-some-damage

لینک کوتاه | منبع: phonearena

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال