شارژر Connect Plus و توانایی شارژ دو دستگاه به صورت همزمان

شارژر جدید Connect Plus شرکت Echo، یکی از ساخته های جالب و کاربردی برای بسیاری از کاربران خواهد بود که می تواند به صورت همزمان دو تلفن هوشمند یا تبلت ها را شارژ کند. یک سوی این شارژر Y شکل، کانکتور USB قرار گرفته است و در دو لبه ی بالایی آن و بر روی بازوهای […]

شارژر جدید Connect Plus شرکت Echo، یکی از ساخته های جالب و کاربردی برای بسیاری از کاربران خواهد بود که می تواند به صورت همزمان دو تلفن هوشمند یا تبلت ها را شارژ کند.

یک سوی این شارژر Y شکل، کانکتور USB قرار گرفته است و در دو لبه ی بالایی آن و بر روی بازوهای آن، کانکتور های micro USB و Apple Lightning قرار گرفته اند که این موضوع، با هدف اینکه کاربران بتوانند تلفن ها و گجت های خود را که از کانکتور micro USB استفاده کنند، به صورت همزمان شارژ کنند، انجام شده است. از سوی دیگر، این کانکتور های قابلیت خمیده شدن نیز دارند و با انعطاف پذیری بالای خود، می توان این پورت ها را به گونه ای خم کرد که مناسب برخی از گجت ها باشد، چرا که محل قرار گیری پورت micro USB برخی از گجت ها در مکان های غیر معمولی قرار گرفته است و شاید نتوان به صورت همزمان یک گجت و یک تلفن هوشمند را شارژ کرد. همچنین این شارژر جدید به اندازه ای کوچک هست که بتوان به سادگی آن را در جیب قرار داد و یا به جاکلیدی اضافه کرد!

شرکت Echo، شارژر جدید خود را یک “کلید شارژ” می نامد و اعلام کرده ات که این محصول، اولین در نوع خود می باشد که می تواند هم محصولات اپل را شارژ کند و هم به صورت همزمان، دیگر ابزار و وسایلی را که داری پورت micro USB هستند. همچنین این شرکت اعلام کرده است که کانکتور Lightning این شارژر، از استاندارد های MFI-certified بهره می برد.

اما در میان دو بازوی این شارژر، یک قسمت دایره ای شکل قرار داده شده است تا بتوان آن را به جاکلیدی و یا قسمت های مختلف وصل کرد چرا که این شارژر با هدف حمل کردن و همراه بودن با کاربر عرضه شده است و طراحی آن نیز باید به گونه ای باشد که کاربران بتوانند از آن در هر زمانی استفاده کنند. اندازه ی کلی این محصول، 6 سانتی متر خواهد بود و قرار است در رنگ های آبی، مشکی و ارغوانی عرضه شود.

اما سازنده ای که به دنبال تولید انبوه این محصول می باشد، کمپینی را در Indiegogo آغاز کرده است و زمانی تولید انبوه را آغاز خواهد کرد که میزان 10000 دلار بر روی آن سرمایه گذاری شود و در حدود نیمی از آن تا به حال جمع آوری شده است و این در حالی است که تنها 2 ماه تا پایان این کمپین، زمان باقی مانده است. اما یک پیشنهاد ویژه برای کاربرانی که این محصول را با قیمت 15 دلار پیش خرید کنند، در نظر گرفته شده است و آن، دریافت اولین نسخه از این محصول در کوتاه ترین زمان ممکن خواهد بود که آن زمان نیز، ماه آوریل می باشد. قیمتی که شارژر Connect Plus پس از تولید انبوه در خرده فروشی ها خواهد داشت، طبق گفته ی سازندگان بیشتر از 30 دلار خواهد بود.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال