گلکسی S23 امکان دریافت مستقیم برق از شارژر را دارد

بررسی های اخیر روی گوشی گلکسی S23 سامسونگ نشان می دهد این گوشی دارای ویژگی جدیدی است که در آن بدون نیاز به باتری و بطور مستقیم به برق متصل شده و انرژی خود را تامین می کند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، قابلیت جدید گوشی های گلکسی S23 می تواند برای […]

بررسی های اخیر روی گوشی گلکسی S23 سامسونگ نشان می دهد این گوشی دارای ویژگی جدیدی است که در آن بدون نیاز به باتری و بطور مستقیم به برق متصل شده و انرژی خود را تامین می کند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، قابلیت جدید گوشی های گلکسی S23 می تواند برای طرفداران بازی های موبایلی بسیار جذاب باشد. این گوشی دارای نوعی ویژگی مربوط به شارژ است که در آن با دور زدن باتری، شارژر دستگاه برق مستقیم را به دستگاه ارسال می کند. این قابلیت می تواند گرمای حاصل را کاهش دهد.

طبق گزارش منتشر شده توسط 9to5google، با استفاده از قابلیت جدید گوشی های گلکسی می توان توزیع برق از طریق USB را متوقف کرد. این قابلیت در گزینه تقویت کننده بازی Game Booster قرار دارد. این ویژگی برای نخستین بار توسط یک کانال یوتیوب به نام NL Tech معرفی شد. این کانال در مورد این ویژگی نوشته است: با استفاده از گزینه USB Power Delivery و با هدف جلوگیری از گرم شدن گوشی، با داشتن حداقل ۲۰ درصد شارژ می توانید شارژر را متوقف کنید.

در این گزارش آمده است با این ویژگی می توان بدون نیاز به باتری و در نظر گرفتن آن، از گوشی در حالی که بطور مستقیم به برق متصل است استفاده کرد. با این کار علاوه بر کاهش گرمای گوشی می تواند برای شارژر نیز مفید باشد. زمانی که این گزینه در حین بازی فعال است مصرف آن از ۱۷ وات به ۶ وات می رسد. همچنین این قابلیت با تمامی شارژرهای USB PD نیز سازگار است.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال