شایعات: سونی یک تبلت 12 اینچی را اوایل 2015 عرضه خواهد کرد

سونی در حال کار کردن بر روی یک تبلت 12 اینچی است. این شایعه از یک شرکت تکنولوژی تایوانی منتشر شده است. بنا به گزارشات این تبلت در فصل اول (قبل از ماه مارس) سال آینده به بازار عرضه خواهد شد. ایت تبلت که بالا رده و بسیار قدرتمند است، قطعا ظاهری زیبا خواهد داشت […]

سونی در حال کار کردن بر روی یک تبلت 12 اینچی است. این شایعه از یک شرکت تکنولوژی تایوانی منتشر شده است. بنا به گزارشات این تبلت در فصل اول (قبل از ماه مارس) سال آینده به بازار عرضه خواهد شد.

ایت تبلت که بالا رده و بسیار قدرتمند است، قطعا ظاهری زیبا خواهد داشت و برای تقاضای بازار نرم افزارهای گرافیکی عرضه خواهد شد.

متاسفانه اطلاعات کافی درباره ی جزییات این تبلت در دست نیست. پیش از این بزرگ ترین تبلت سونی، اکسپریا Z2 بوده است. (تصویر این تبلت را در بالا می بینید)

شایعات بسیاری درباره ی ورود تولید کننده های تلفن های هوشمند به بازار تبلت بزرگ وجود دارند، اخیرا تعدادی از آنها هم دست به کار شده اند.

اگر این خبر درست باشد سونی دقیقا تبلتی برای رقابت با سامسونگ گلگسی نوت پرو 12.2 اینچی عرضه خواهد کرد. به نظر شما یک تبلت 12.2 اینچی مناسب است یا یک تبلت 7 یا 8 اینچی؟ اگر سیستم عامل این تبلت اندروید باشد چه تفاوتی با سایر تبلت ها خواهد داشت؟

لینک کوتاه | منبع: gsmarena

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال