شایعه ای تکان دهنده: خونسرد باشید، منتظر آیفون 6 نباشید!

منظور از اینکه آیفون 6 در کار نیست این نیست که اپل قصد ندارد یک تلفن هوشمند در تاریخ مقرر یعنی 9 سپتامبر معرفی نماید بلکه فقط نامش آیفون 6 نخواهد بود! چند روز پیش در خبرگزاری‌های تایلند خبری مبنی بر فروش آیفون جدید در این کشور شنیده شد که شبکه ی اطلاع رسانی ملی […]

منظور از اینکه آیفون 6 در کار نیست این نیست که اپل قصد ندارد یک تلفن هوشمند در تاریخ مقرر یعنی 9 سپتامبر معرفی نماید بلکه فقط نامش آیفون 6 نخواهد بود!

چند روز پیش در خبرگزاری‌های تایلند خبری مبنی بر فروش آیفون جدید در این کشور شنیده شد که شبکه ی اطلاع رسانی ملی تایلند هم شایعه ی وجود دو آیفون در سال 2014 را تایید کرد و شماره ی شناسایی آن‌ها را  A1586  و  A1524  معرفی نمود.

بر اساس گزارش‌های رسیده، اپل اعتراضات شدیدی بر دولت تایلند وارد ساخته است و از افشا سازی‌های این کشور در مورد محصول جدید شرکت گله مند بوده است.

شخصی به نام Takorn Tantasith که مسئولیت یکی از کمیسیون های بین الملل اپل را بر عهده دارد ادعا کرده است که مدیر اجرایی اپل شخصا در گفت و گویی با وی ابراز داشته که تلفن‌های جدید اپل نام iPhone 6 را نخواهند داشت و نامی‌جدید برای آن‌ها در نظر گرفته شده است.

لینک کوتاه | منبع: Phonearena

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال