شایعه: تجهیز Galaxy S6 سامسونگ به سنسور 16 مگاپیکسلی سونی

اول ماه مارس 2015 (10 اسفند 1393) در محل کنگره جهانی موبایل (MWC) قرار است سامسونگ از پرچمدار آینده گوشی های هوشمند خود، گلکسی اس 6، پرده برداری کتد. اگر آخرین خبرهای تک نیوز در مورد گلکسی اس 6 را دنبال کرده باشید اطلاع دارید که اخبار و شایعات گلکسی اس 6 این روزها تیتر بسیاری از […]

اول ماه مارس 2015 (10 اسفند 1393) در محل کنگره جهانی موبایل (MWC) قرار است سامسونگ از پرچمدار آینده گوشی های هوشمند خود، گلکسی اس 6، پرده برداری کتد. اگر آخرین خبرهای تک نیوز در مورد گلکسی اس 6 را دنبال کرده باشید اطلاع دارید که اخبار و شایعات گلکسی اس 6 این روزها تیتر بسیاری از خبرگذاری ها است.

طبق آخرین شایعات فاش شده، گلکسی اس 6، مجهز به سنسور 16 مگاپیکسلی IMX240 سونی خواهد بود. این سنسور، همانی است که در گلکسی نوت 4 بکار رفته بود با این تفاوت که اندازه آن به 1.26 اینچ تغییر یافته و بزرگتر شده است(همانطور که اطلاع دارید هرچقدر اندازه سنسور بزرگتر باشد با افزایش رزولوشن سنسور، نویز کمتر در عکس ها دیده میشود و کیفیت عکس های گرفته شده بهبود می یابد). همچنین باید یادآور شد که سامسونگ از لنزها و آلگوریتم نرم افزاری جدید خود نیز برای بهبود عکس ها استفاده می کند.

Untitled

از  اظهارات گذشته سامسونگ می توان اینطور نتیجه گیری کرد که به احتمال خیلی زیاد، گلکسی اس 6 برای عقب نماندن از رقبای سرسخت خود به سنسور 16 تا 20 مگاپیکسلی مجهز خواهد بود.

همچنین شنیده ها حاکی از این است که در گلکسی اس 6، کاربر قادر خواهد بود تا به تنظیمات پیشرفته عکاسی نظیر ISO (حساسیت سنسور) یا White Balance (تراز سفیدی) دسترسی داشته باشد.

این روزها سامسونگ از دوربین گلکسی اس 6 تمجید بسیاری کرده است و اگر در زمان معرفی این گوشی، با گشودگی دیافراگم زیاد (fپایین) لنز و عکس های شارپ تر مواجه شویم، خیلی متعجب نمی شویم.

در پایان تعدادی از عکس های رندر شده از قاب و شاسی بدنه گلکسی اس 6 را با هم مشاهده می کنیم:

45Ustitled.jpgssssssssUntitled.jpgssssUntitledUntitsled

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال