شایعه ی تاخیر در عرضه ی Motorola Moto X+1 تا 25 سپتامبر

هنگامی که ما برای اولین بار در مورد ساعت هوشمند موتو 360 شنیدیم، موتوولا از انتشار آن در اواخر تابستان و بازتابش در Google I/O خبر داد. تصور بر این است که موتو 360 در کنار پرچمدار بعدی تلفنهای هوشمند موتورولا، یعنی موتو X+1 عرضه خواهد شد و ما امیدواریم که در ماه آگوست این اتفاق بیافتد. […]

هنگامی که ما برای اولین بار در مورد ساعت هوشمند موتو 360 شنیدیم، موتوولا از انتشار آن در اواخر تابستان و بازتابش در Google I/O خبر داد. تصور بر این است که موتو 360 در کنار پرچمدار بعدی تلفنهای هوشمند موتورولا، یعنی موتو X+1 عرضه خواهد شد و ما امیدواریم که در ماه آگوست این اتفاق بیافتد. اما متاسفانه یک شایعه ی جدید مبنی بر اینکه انتشار آن تا اواخر ماه سپتامبر عقب می افتد، وجود دارد.

به گفته ی یکی از منابع، انتظار می رود موتو X+1 نسخه ی Verizon در 25 سپتامبر معرفی شود. البته همیشه احتمال عرضه ی موتو 360 پیش از آن و یا به پیش افتادن X+1 بعد از اپراتورهای دیگر وجود دارد. به نظر می رسد ما برای دیدن گل سرسبد موتوولا باید کمی صبر کنیم. طبق آخرین شایعات گفته شده اظهار میشد که Samsung Galaxy Note 4 در ماه اکتبر عرضه می شود، درحالی که  ظاهرا قرار است در 2 هفته ی آخر سپتامبر رونمایی شود.

لینک کوتاه | منبع : phonearena

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال