هم اکنون می توانید در کنار تبلت Jolla یک قاب بسیار زیبا نیز سفارش دهید

شرکت Jolla در کنار تبلت جدیدش یک کیس زیبا نیز عرضه خواهد کرد. این تبلت که توسط یک شرکت دیگر طراحی شده را می توان در کمپین تبلت با قیمت 49 دلار سفارش داد. قاب LastuCase برای تبلت جولا از مواد طبیعی به صورت دست ساز ساخته شده است. این مواد شامل چوب و چرم […]

شرکت Jolla در کنار تبلت جدیدش یک کیس زیبا نیز عرضه خواهد کرد. این تبلت که توسط یک شرکت دیگر طراحی شده را می توان در کمپین تبلت با قیمت 49 دلار سفارش داد. قاب LastuCase برای تبلت جولا از مواد طبیعی به صورت دست ساز ساخته شده است. این مواد شامل چوب و چرم طبیعی هستند.این قاب دو حالت ایستاده را به تبلت می دهد و بسیار زیبا و چشم نواز است.

22

این تبلت با کمپین فوق العاده ای که به راه انداخت به سرعت در دنیای تکنولوژی محبوب شد. شاید ساکنان ایران به راحتی نتوانند این تبلت را به دلیل محدودیت های پرداخت آنلاین سفارش دهند. اما داستان کمپین تبلت جولا می تواند ایده ای مناسب برای شرکت های ایرانی باشد. در دنیا بسیار مرسوم است که ایده ای نو به این روش معرفی شود و حمایت مالی کسب کند اما متاسفانه در کشورمان چنین روشی هنوز رواج نیافته است. اخیرا سایتی به نام فاندلی طراحی شده که فعالیتی مشابه با این شیوه دارد، اگر ایده ای نو دارید و برای آن به حمایت مالی احتیاج دارید شاید بهتر باشد سری به این سایت بزنید.

اما درباره ی این قاب باید گفت، طراحی آن به قدری زیبا و مناسب است که شاید با حمایت از عرضه ی آن بتوان شرکت را ترغیب کرد تا برای تبلت های محبوب دیگر بازار این قاب را طراحی کند.

لینک کوتاه | منبع: gsmarena

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال