شرکت آمریکایی BLU وارد بازار تلفن های هوشمند ویندوز می شود

BLU به خاطر تلفن های ارزان قیمت آندروید شناخته شده است.اما از آنجایی که ویندوز به دنبال یک تولید کننده تلفن ویندوزی ارزان قیمت است BLU قصد دارد با ادعای فروش 10 میلیون تلفن آندرویدی با قیمت پایین، وارد بازار ویندوز شود. این خبر روز جمعه از سوی صفحه ی رسمی شرکت در فیسبوک منتشر […]

BLU به خاطر تلفن های ارزان قیمت آندروید شناخته شده است.اما از آنجایی که ویندوز به دنبال یک تولید کننده تلفن ویندوزی ارزان قیمت است BLU قصد دارد با ادعای فروش 10 میلیون تلفن آندرویدی با قیمت پایین، وارد بازار ویندوز شود. این خبر روز جمعه از سوی صفحه ی رسمی شرکت در فیسبوک منتشر شد.

مایکروسافت هزینه های انحصار ویندوز فون 8.1 را کنار گذاشته است و همزمان ویژگی های سخت افزاری متناسب با ویندوز را اعلام کرده به جز دستگاه هایی که از پردازنده Qualcomm استفاده می کنند. همچنین مایکروسافت پرتالی را برای تولید کننده های ویندوز فون با قیمت های پایین تر معرفی کرده است.

این گوشی هوسمند با هر ویژگی نرم افزاری و سخت افزاری که تولید شود مطوئنا قابل رقابت با Nokia Lumia 1520 نخواهد بود اما شاید بتواند با Nokia Lumia 520 به رقابت بپردازد.

لینک کوتاه | منبع : phonearena

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال