گوشی Blu Life Max با قیمت ارزان و طول عمر 3 روزه باتری عرضه شد

شرکت آمریکایی Blu به تازگی از گوشی‌هوشمند جدیدی رونمایی کرده که با مشخصه‌های فنی مناسب و قیمتی ارزان و طول عمر باتری فوق‌العاده می‌تواند کاربران بسیاری را به خود جذب کند. نقطه‌ی عطف این محصول، باتری با ظرفیت 3700 میلی‌آمپر بوده که به گفته‌ی شرکت سازنده می‌تواند در استفاده‌ی استاندارد طول عمر 3 روزه را […]

شرکت آمریکایی Blu به تازگی از گوشی‌هوشمند جدیدی رونمایی کرده که با مشخصه‌های فنی مناسب و قیمتی ارزان و طول عمر باتری فوق‌العاده می‌تواند کاربران بسیاری را به خود جذب کند. نقطه‌ی عطف این محصول، باتری با ظرفیت 3700 میلی‌آمپر بوده که به گفته‌ی شرکت سازنده می‌تواند در استفاده‌ی استاندارد طول عمر 3 روزه را به کاربر تحویل دهد. نسخه‌ی آنلاک شده‌ی گوشی Life Max از سوی فروشگاه آمازون با قیمت 118 دلار به فروش می‌رسد.

طبیعتا مشخصه‌های فنی نه چندان قدرت‌مند این محصول به عمر باتری فوق‌العاده‌ی آن کمک بسزایی را کرده است. نمایشگر 5.5 محصول مورد اشاره به پنل IPS و رزولوشن اچ‌دی مجهز شده است. این گوشی به پردازنده‌ی چهار هسته‌ای MT6737 مدیاتک با قدرت پردازش 1.3 گیگاهرتزی متکی است که به همراه حافظه‌ی رم 2 گیگابایتی باید تجربه‌ای قابل قبول را برای کاربر رقم بزند.

گوشی‌هوشمند Life Max به صورت پیش‌فرض با اندروید 6 روانه بازار شده و از قابلیت‌های مختلفی نظیر حسگر اثر انگشت، پشتیبانی از نسل چهارم اینترنت همراه و دو سیم کارت هم بهره می‌برد. حافظه‌ی داخلی این محصول نیز 16 گیگابایت اعلام شده است.

شرکت Blu برای این گوشی دو سنسور 8 و 5 مگاپیکسلی را به ترتیب برای دوربین اصلی و جلوی گوشی برگزیده است. هر دو دوربین گوشی به فلاش LED نیز مجهز شده‌اند تا در شرایط محیطی کم نور نیز بتوان به خوبی از این دو دوربین استفاده کرد.

همان‌طور که گفتیم، گوشی مورد اشاره با داشتن قیمتی 120 دلاری می‌تواند تجربه‌ای قابل قبول را برای کاربران رقم بزند. ویژگی‌های متنوع این گوشی و باتری با طول عمر 3 روزه طبیعتا می‌تواند هر کاربری را به سوی خود جذب کند. آمازون که مسئولیت فروش این محصول را برعهده گرفته هنوز تاریخی را برای عرضه‌ی این محصول بیان نکرده است.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال