گوشی هوشمند BLU Pure XL رسما رونمایی شد؛ چیپست Helio X10, صفحه‌نمایش QHD

شرکت BLU امروز یکی از قدرتمندترین گوشی‌های هوشمند خود را معرفی کرد. این دستگاه جدید که Pure XL نام دارد، از یک صفحه‌نمایش 6 اینچی QHD از نوع امولد و یک پردازنده Helio X10 در قالب بدنه‌ای فلزی برخوردار بوده و قرار است با قیمتی در حدود 350 دلار به بازار عرضه گردد. همچنین این […]

شرکت BLU امروز یکی از قدرتمندترین گوشی‌های هوشمند خود را معرفی کرد. این دستگاه جدید که Pure XL نام دارد، از یک صفحه‌نمایش 6 اینچی QHD از نوع امولد و یک پردازنده Helio X10 در قالب بدنه‌ای فلزی برخوردار بوده و قرار است با قیمتی در حدود 350 دلار به بازار عرضه گردد.

264397

همچنین این فبلت از 3 گیگابایت رم، 64 گیگابایت حافظه داخلی و دوربین اصلی 24 مگاپیکسلی با قابلیت فوکوس خودکار مرحله‌ای و ضبط ویدئوهای 4K، دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی، فلاش ال‌ای‌دی دوتایی، بهره می‌برد.

BLU Pure XL به یک سنسور اثر انگشتت مجهز بوده که در زیر دوربین اصلی در قاب پشتی گوشی قرار دارد. این فبلت 9.6 میلی‌متری ضخامت داشته، باتری 3500 میلی‌آمپرساعتی دارد و از نسل چهارم ارتباطات مخابراتی پشتیبانی می‌کند.

جدیدترین فبلت این شرکت میامی تبار، از 29 سپتامبر در رنگ‌های طلایی و مشکی از طریق فروشگاه آمازون برای فروش در دسترس قرار خواهد گرفت.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال