شرکت لگو و تمسخر سایبرتراک تسلا

شرکت تسلا اخیرا وانت پیکاپ منحصربفرد و عجیب سایبرتراک را که بیشتر شبیه خودروهای فضایی بوده رونمایی کرد. این وانت پیکاپ برقی مریخی از طراحی عجیبی برخوردار است که واکنش بسیاری را برانگیخت. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تک نیوز، در حالی که شکستگی بسیاری در طراحی سایبرتراک مشاهده می شود، لگو تصمیم گرفت با […]

شرکت تسلا اخیرا وانت پیکاپ منحصربفرد و عجیب سایبرتراک را که بیشتر شبیه خودروهای فضایی بوده رونمایی کرد. این وانت پیکاپ برقی مریخی از طراحی عجیبی برخوردار است که واکنش بسیاری را برانگیخت.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تک نیوز، در حالی که شکستگی بسیاری در طراحی سایبرتراک مشاهده می شود، لگو تصمیم گرفت با تصویر جالبی در توییتر خود، سایبرتراک را مورد تمسخر قرار دهد. به شکلی که در تصویر شاهد یک لگو سفید رنگ با چهار چرخ هستیم.

این طراحی نشان می دهد که تسلا چندان نتوانسته با طرح جدید خود نظر افراد بسیاری را جلب کند. پیش از این رندرهای مختلفی از وانت تسلا منتشر شد که یک اتومبیل غول پیکر جذاب را به تصویر می کشید. اما در نهایت نمونه نهایی هیچ شباهت فاحشی به مدل آشکار شده ندارد و برند تسلا دلیل را مشخص نکرده است.

اگرچه طراحی بیرونی سایبرتراک چنگی به دل نمی زند اما در کابین داخلی شاهد طراحی بهتر و ساده اما مدرن هستیم که یک صفحه نمایش 17.5 اینچی لمسی را دربرمی گیرد. گذشته از آن بدنه دارای مقاومت بالایی بوده و شیشه های ضدگلوله نیز در این وانت تعبیه شده تا در مجموع سایبرتراک را به عنوان یک مدل فوق العاده به حساب آوریم.

انتظار می رود در آینده نزدیک وانت کوچک تری هم توسط تسلا معرفی شود که طراحی بهتری را در برگیرد و از طراحی ساده و نچندان جذاب این مدل فاصله داشته باشد. قیمت مدل پایه سایبرتراک 39 هزار دلار بوده و نسخه نهایی به 70 هزار دلار هم می رسد. برای مطالعه خبرهای دیگر از صفحه اخبار فناوری و اطلاعات دیدن کنید.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال