ساخت ماژولی که میتواند سایبرتراک را به خودروی شناور تبدیل کند

یک استارتاپ آمریکایی با طراحی یک ماژول جدید توانسته خودروی تسلا به نام سایبرتراک را به یک خودروی شناور تبدیل کند. این استارتاپ به نام سایبرکت اکنون محصول عرضه نشده تسلا را قادر به حرکت روی آب خواهد کرد.  به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، استارتاپ سایبرکت با کمک کیت جدید خود یک […]

یک استارتاپ آمریکایی با طراحی یک ماژول جدید توانسته خودروی تسلا به نام سایبرتراک را به یک خودروی شناور تبدیل کند. این استارتاپ به نام سایبرکت اکنون محصول عرضه نشده تسلا را قادر به حرکت روی آب خواهد کرد.

 به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، استارتاپ سایبرکت با کمک کیت جدید خود یک تسلای دوزیست ارائه خواهد داد. اگرچه تسلا در تولید و عرضه وانت برقی خود یا همان سایبرتراک دارای تاخیر طولانی است. از طرفی بسیاری از شرکت‌های دیگر قصد دارند با تولید قطعات جانبی این وانت و پیش فروش آن در بازار سود کنند. اما تولید و عرضه این وانت همچنان یک موضوع جنجالی است.

استارت آپ سایبرکت نیز یکی از شرکت‌های مورد نظر است که با کمک این کیت مفهومی خود قصد دارد سایبرتراک را قابل شناور کند. این قطعه با قرارگیری روی سایبرتراک آن را به یک خودرو دو زیست تبدیل خواهد کرد.

به گفته این استارت آپ قرار است کیت های ساخته شده آن در بازار با قیمت های حدود ۲۲ هزار و ۹۰۰ تا ۳۲ هزار و ۹۰۰ دلار فروخته شود. درون این کیت یک موتور ۵۰ کیلو واتی قرار دارد که به سایبرتراک امکان می‌دهد تا روی آب حرکت کند. علاوه بر آن کاربران می توانند برای اضافه شدن توان ۵ موتور دیگر نیز به آن اضافه کنند. این کیت ها امکان حداکثر سرعت ۴۰ کیلومتر در ساعت را فراهم می کنند.

ایلان ماسک نیز پیش از این از این قابلیت تسلا صحبت کرده بود. او نیز مطمئن نبود سایبرتراک بتواند به طور کامل به یک قایق تبدیل شود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال