تسلا از دو خودروی عجیب دیگر رونمایی کرد

روز گذشته شرکت تسلا از دو خودروی جدید دیگر رونمایی کرد. یکی از این دو خودرو یک شاسی بلند غول پیکر است که آن را سایبرتراک نامگذاری کرده اند. این خودرو قرار است به کمک صفحات خورشیدی به کار رفته در آن حرکت کند. وسیله نقلیه دیگر یک موتور چهار چرخ همه جارو است. به […]

روز گذشته شرکت تسلا از دو خودروی جدید دیگر رونمایی کرد. یکی از این دو خودرو یک شاسی بلند غول پیکر است که آن را سایبرتراک نامگذاری کرده اند. این خودرو قرار است به کمک صفحات خورشیدی به کار رفته در آن حرکت کند. وسیله نقلیه دیگر یک موتور چهار چرخ همه جارو است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تک نیوز و به نقل از Engadget، محصولات جدید تسلا هیچ گونه آلودگی‌ای ایجاد نمی‌کنند و قیمت گذاری آنها نیز کاملا مقرون به صرفه انجام گرفته است. چهارچرخه همه جارو تسلا که سایبرکواد نام دارد ، برای دو سرنشین جا دارد و پیش از خرید سایبرتراک به خریداران پیشنهاد می‌شود.

شاسی بلند غول پیکر تسلا نیز که با صفحات خورشیدی کار می‌کند میتواند تا 24 کیلومتر در روز حرکت کند. یکی دیگر از ویژگی‌های این خودرو نصب شیشه های ضدگلوله است که بدین ترتیب از جان سرنشینان در مقابل ضربه اجسام سنگین محافظت می‌کند.

تسلا هنوز جزئیات بیشتر و حتی قیمت‌های این محصولات را اعلام نکرده است. اما این وعده به علاقمندان داده شده که خرید این دو خودرو کاملا مقرون به صرفه خواهد بود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال