استفاده از تسلا سایبرتراک در نیروی پلیس دبی

نیروی پلیس دبی به تازگی تسلا سایبرتراک را به ناوگان خود اضافه کرده است. این ناوگان که به سوپر اسپرت ها علاقه دارد، اکنون تمایل دارد تا تسلا سایرتراک را نیز در اختیار داشته باشد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تک نیوز و به نقل از Engadget، ایلان ماسک به تازگی از محصول […]

نیروی پلیس دبی به تازگی تسلا سایبرتراک را به ناوگان خود اضافه کرده است. این ناوگان که به سوپر اسپرت ها علاقه دارد، اکنون تمایل دارد تا تسلا سایرتراک را نیز در اختیار داشته باشد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تک نیوز و به نقل از Engadget، ایلان ماسک به تازگی از محصول جدید خود به نام سایبرتراک رونمایی کرده که به شیشه های ضدگلوله مجهز شده بود. پس از مدت کوتاهی حدود دویست هزار نفر برای خرید این محصول تسلا ثبت نام کردند. این پیکاپ بنزینی نسبت به مدل های مشابه خود از استحکام بدنه بالاتری برخوردار است. مدیر عامل تسلا در مورد این خودرو گفته است: جنس بدنه سایرتراک از نوع جنس بدنه راکت استارشیپ اسپیس‌اکس است.

ناوگان پلیس دبی که به داشتن سوپراسپرت های خاص نظیر لامبورگینی ،پورشه و فراری معروف است ، برای در اختیار داشتن سایبرتراک ثبت نام کرده است و قرار است در سال 2020 این خودرو را به ناوگان خود اضافه کند. دولت دوبی اظهار کرده است که از این خودرو در مناطق توریستی مانند برج خلیفه و برای حفظ امنیت استفاده خواهد کرد.

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال