شرکت Fit Bit سه مچ بند فیتنس معرفی کرد

فیت بیت سه مچ بند جدید فیتنس معرفی کرد که جایگزین مچ بند فعلی شرکت Fitbit Force خواهند شد. این سه دستبند با نام های Fitbit Charge، Charge HR و Surge امروز رسما معرفی شدند. Fitbit Charge مدل پایه است و حدود 130 دلار قیمت دارد و اطلاعاتی را نظیر تعداد گام ها، مسافت، الگوی […]

فیت بیت سه مچ بند جدید فیتنس معرفی کرد که جایگزین مچ بند فعلی شرکت Fitbit Force خواهند شد. این سه دستبند با نام های Fitbit Charge، Charge HR و Surge امروز رسما معرفی شدند.

Fitbit Charge مدل پایه است و حدود 130 دلار قیمت دارد و اطلاعاتی را نظیر تعداد گام ها، مسافت، الگوی خواب و غیره را ثبت می کند. این دستبند طراحی بهتری دارد و مشکلاتی که مدل قبلی، Force برای پوست ایجاد می کرد را ایجاد نخواهد کرد. این دستگاه به تلفن هوشمند شما متصل می شود و اطلاعات را با اپلیکیشن فیت بیت در تلفن هوشمند مبادله می کند، همچنین می تواند اطلاعات کسی که با شما تماس می گیرد روی مچتان نشان بدهد. این مچ بند عمر باتری معادل 7 روز دارد.

BN-FF374_FITBIT_G_20141027023115

Fitbit Charge HR، ضربان قلب را بررسی می کند و هر روز و هر ساعت آن را آنالیز می کند. عمر باتری این محصول 5 روز است و 150 دلار قیمت دارد.

fitbit-charge-hr-surge-product-photos50

Fitbit Surge، تقریبا یک ساعت هوشمند است که صفحه نمایش لمسی دارد، می توانید موزیک و برخی اپلیکیشن های دیگر را روی تلفن هوشمندتان توسط مچ بند کنترل کنید. این ساعت برای بررسی مکان شما و مسیرهای پیاده روی و دویدن جی پی اس هم دارد. این ساعت هوشمند عمر باتری 7 روزه دارد و قیمتش 250 دلار است.

fitbit-surge-1200-80

لینک کوتاه | منبع: gsmarena

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال