ارمغان سلامتی برای کاربران ویندوز فون 8.1

همه ی ما همواره یک گوشی همراهمان هست و از طرفی امروزه نیز استفاده از تلفن های هوشمند رواج زیادی پیدا کرده است. با اندکی مطالعه می بینیم از تلفن های همراهمان استفاده های دیگری نیز می توانیم داشته باشیم و مراقبت از سلامتی یکی از کارهایی است که از تلفن های هوشمند بر می‏آید. […]

همه ی ما همواره یک گوشی همراهمان هست و از طرفی امروزه نیز استفاده از تلفن های هوشمند رواج زیادی پیدا کرده است.

با اندکی مطالعه می بینیم از تلفن های همراهمان استفاده های دیگری نیز می توانیم داشته باشیم و مراقبت از سلامتی یکی از کارهایی است که از تلفن های هوشمند بر می‏آید.

شرکت فیت بیت با ارائه ی یک گجت پوشیدنی (دست بند) و یک اپلیکیشن بر روی تلفن همراهتان به شما این امکان را می دهد تا پله هایی که بالا و پایین رفته اید، تعداد قدم هایی که راه رفته اید و در کل تمامی حرکات فیزیکی تان در طول یک روز را آنالیز کنید. میزان کالری مصرفی تان را بسنجید و در کل مراقب سلامتی تان باشید. تا کنون این اپلیکیشن برای کاربران آی او اس و آندروید در دسترس بود اما حالا خبر از بهره مندی ویندوز فونی ها نیز از این اپلیکیشن هوشمند به گوش می رسد.

simple.b-dis-png.he2e3da70d98b34b28ddbee568cbd794c.pack

فیت بیت در یک پست برروی انجمنشان اعلام کرد که این شرکت در حال کارکردن برروی یک اپلیکشن برای سیستم عامل ویندوز فون 8.1 است. این اپلیکشن تا کنون برای استفاده ی آی او اسی ها و آندرویدی ها در دسترس بود، و تصور می شد شرکت براری کاربران ویندوز فون برنامه ای ندارد.

شاید عدم در نظر گرفتن ویندوز فونی ها ناشی از محبوبیت کم این سیستم عامل برای کاربران گوشی های هوشمند و محدودیت های برنامه نویسی برای این این سیستم عامل بوده است، اما ظاهرا آپدیت جدید این سیستم عامل یعنی ویندوز فون 8.1 این محدودیت ها را برطرف ساخته است و حالا میدانیم که فیت بیت در حال کار برروی اپلیکیشن ویندوز فون خود است، هرچند هنوز تاریخ دقیقی از عرضه ی این اپلیکشن به طور رسمی اعلام نشده است.

لینک کوتاه | منبع : phonearena

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال