ساعت‌های هوشمند Pebble 2 و Pebble Time 2 رسما رونمایی شدند؛ سنسور ضربان قلب

روز گذشته در وب‌سایت رسمی شرکت Pebble، شمارش معکوسی شروع شده بود که هیچ کس از جزئیات آن خبر نداشت و حالا پس از به اتمام رسیدن شماره معکوس وب‌سایت، دو ساعت‌هوشمند جدید و یک دستبند سلامتی معرفی شده است. دو ساعت هوشمند این شرکت که Pebble 2 و Pebble Time 2 نام گرفته‌اند به عنوان جایگزین […]

روز گذشته در وب‌سایت رسمی شرکت Pebble، شمارش معکوسی شروع شده بود که هیچ کس از جزئیات آن خبر نداشت و حالا پس از به اتمام رسیدن شماره معکوس وب‌سایت، دو ساعت‌هوشمند جدید و یک دستبند سلامتی معرفی شده است.

دو ساعت هوشمند این شرکت که Pebble 2 و Pebble Time 2 نام گرفته‌اند به عنوان جایگزین نسل اول ساعت‌های هوشمند این شرکت معرفی شدند و هر دو از سنسور ضربان قلب برای بهره‌مندی بیشتر از بخش‌های سلامتی ساعت‌، استفاده می‌کنند.

Pebble 2 که تصویرش را در بالا مشاهده می‌کنید، 99 دلار قیمت داشته و از شهریورماه به صورت رسمی در بازارهای مختلف عرضه خواهد شد. نمایشگر سیاه و سفید این ساعت که از کنتراست بالایی برخوردار است، از تکنولوژی e-paper استفاده کرده و Pebble مدعی است که ساعت‌هوشمند جدیدش عمر باتری 7 روزه دارد. دیگر ساعت‌هوشمند معرفی شده، Pebble Time 2، از قیمت بالاتری یعنی 169 دلار برخوردار بوده و دو ماه پس از ساعت قبل، آبان‌ ماه، وارد بازار خواهد شد. در مقایسه با Pebble 2، ساعت گران‌قیمت‌تر این شرکت، 53 درصد تصاویر را با رنگ بهتری نشان می‌دهد و بدنه‌ی استیل ضد خش دارد. Pebble برای باتری این ساعت‌ هم حرف‌های زیادی برای گفتن داشت و بار دیگر مدعی است که عمر باتری 10 روزه را از آن شاهد خواهیم بود.

ساعت‌های هوشمند Pebble 2 و Pebble Time 2 رسما رونمایی شدند؛ سنسور ضربان قلب

از دیگر ویژگی‌های این دو ساعت می‌توان به مقاومت تا 30 متر در آب، میکروفون جداگانه و کنترل فعالیت‌های فیزیکی و خواب کاربر اشاره کرد. این دو ساعت جدید، اعلان‌های گوشی‌های‌هوشمند شما که سیستم‌عامل اندروید یا iOS را اجرا می‌کنند نشان می‌دهند و توسط دکمه‌ای که در کنارشان تعبیه شده، به راحتی قابل کنترل هستند.

دیگر گجت پوشیدنی معرفی شده‌‌ی این شرکت Pebble Core نام گرفته که براساس گفته‌های شرکت Pebble، با خرید آن می‌توانید گوشی خود را در خانه گذاشته و از تمامی ویژگی‌های گوشی در این ساعت استفاده کنید. این دستبند سلامتی از ویژگی‌های جالبی نظیر جی‌پی‌اس، وای‌فای، بلوتوث، پشتیبانی از 3G سیم‌کارت و قابلیت پخش موسیقی اینترنتی برخوردار بوده و می‌توانید با وصل کردن هندزفری به درگاه 3.55 میلی‌متری آن به خوبی از این دستبند سلامتی همانند یک گوشی‌هوشمند استفاده کنید.

دستبند سلامتی Core، سرعت، فاصله و مکان شما را می‌سنجند و طی گزارشی به شما تحویل می‌دهد و حتی می‌تواند پیغام اضطراری برای نزدیک‌ترین افراد شما بفرستد و صدای شما را ضبط کند. باتری این دستبند تا 5.5 ساعت استفاده‌ی مداوم دوام آورده و هنگام عرضه در دی ماه قیمتی 69 دلاری خواهد داشت.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال