شیائومی؛ سومین تولید کننده ی بزرگ تلفن های هوشمند در دنیا

بخت و اقبال به کمپانی شیائومی روی آورده است و بنا به گزارش IHS iSuppli، این شرکت هم اکنون سومین تولید کننده ی بزرگ تلفن های هوشمند در دنیا است. آنالیز ها نشان می دهند شیائومی هم اکنون با فروش 19 میلیون تلفن هوشمند در سه ماهه ی سوم سال 2014 از هوآوی پیشی گرفته […]

بخت و اقبال به کمپانی شیائومی روی آورده است و بنا به گزارش IHS iSuppli، این شرکت هم اکنون سومین تولید کننده ی بزرگ تلفن های هوشمند در دنیا است. آنالیز ها نشان می دهند شیائومی هم اکنون با فروش 19 میلیون تلفن هوشمند در سه ماهه ی سوم سال 2014 از هوآوی پیشی گرفته است. برای همین مدت هوآوی 16.8 میلیون دستگاه فروخته است.

جایگاه شیائومی در طول سال های گذشته در حال پیشرفت بود. در سال 2012 این کمپانی 5.7 میلیون دستگاه فروخته بود و هم اکنون به رقم 18.7 میلیون برای سال 2014 رسیده است.

آخرین بازارهای شیائومی کشورهای سنگاپور، هند و هنگ کنگ بوده است. اخیرا این شرکت در عرضه ی عمومی تلفن های هوشمندش در هند به رکوردهای غیر قابل باوری دست یافت.

رقابت در چین بین 3 شرکت هوآوی، لنووا و شیائومی تنگاتنگ تر می شود، آنها سعی دارند جایگاه بهتری را در بازار تلفن های هوشمند در جهان داشته باشند. Meizu و وان پلاس دو شرکتی هستند که سعی دارند با عرضه ی محصولات رقابتی خود را به مسابقه 3 شرکت بزرگ چین نزدیک کنند.

لینک کوتاه | منبع: gsmarena

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال