صفحه نمایش 2.4 اینچی برای ساعت هوشمند سامسونگ

شاید ساعت های هوشمند هم پا جای پای فبلت ها بگذارند. ساعت هوشمند سامسونگ کیئر اس که هم اکنون صفحه نمایشی بزرگ دارد قرار است نسخه ای 2.4 اینچی هم داشته باشد. این اطلاعات از سایت Zauba لو رفته و به طور واضح بیان نشده که چیز دیگری در این نسخه تغییر خواهد کرد یا […]

شاید ساعت های هوشمند هم پا جای پای فبلت ها بگذارند. ساعت هوشمند سامسونگ کیئر اس که هم اکنون صفحه نمایشی بزرگ دارد قرار است نسخه ای 2.4 اینچی هم داشته باشد.

این اطلاعات از سایت Zauba لو رفته و به طور واضح بیان نشده که چیز دیگری در این نسخه تغییر خواهد کرد یا خیر.

این ساعت هوشمند قرار است از سیم کارت پشتیبانی کند چون پیشتر مطالبی درباره ی قابلیت اتصال 3G این ساعت هوشمند منتشر شده بود. اسن ساعت هوشمند با صفحه نمایش بزرگتر با قیمتی بیشتر از نسخه ی فعلی به فروش خواهد رسید

نسخه ی فعلی دارای صفحه نمایش 2 اینچی از نوع HVGA، پردازنده ی دو هسته ای با کلاک 1 گیگاهرتز، حافظه ی رم 512 مگابایت، 4 گیگابایت حافظه ی داخلی و باتری 300 میلی آمپر ساعت است.

این ساعت هوشمند توسط سیستم عامل خود سامسونگ برای اسمارت واچ ها یعنی Tizen پشتیبانی می شود و از آنجایی که قابلیت اتصال 3G دارد به تنهایی یک تلفن هوشمند محسوب می شود. ویژگی های نسخه ی 2.4 اینچی هم به احتمال زیاد به همین شکل باشد.

لینک کوتاه | منبع: Gsmarena

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال