عرضه تلفن هوشمند تایزنی سامسونگ در هند

سامسونگ در حال برنامه ریزی برای عرضه ی تلفن هوشمند تایزنی در این ماه در بازار هند است. تلفن هوشمند لو رفته ی Z1 دستگاهی است که گفته شده تنها 100 دلار قیمت خواهد داشت و در کنفرانس مطبوعاتی در دهم ماه دسامبر معرفی خواهد شد. همانطور که می توان با توجه به قیمت این […]

سامسونگ در حال برنامه ریزی برای عرضه ی تلفن هوشمند تایزنی در این ماه در بازار هند است. تلفن هوشمند لو رفته ی Z1 دستگاهی است که گفته شده تنها 100 دلار قیمت خواهد داشت و در کنفرانس مطبوعاتی در دهم ماه دسامبر معرفی خواهد شد.

همانطور که می توان با توجه به قیمت این دستگاه انتظار داشت این تلفن هوشمند رده پایین خواهد بود. بر اساس ویژگی های لو رفته می توان گفت این دستگاه دارای پردازنده ی 1.2 گیگاهرتزی، صفحه نمایش 4 اینچی با رزلوشن 800 در 480 پیکسل، حافظه ی رم 512 مگابایتی، 4 گیگابایت حافظه ی داخلی قابل افزایش تا 32 گیگابایت با کارت حافظه ی میکرو اس دی، دوربین اصلی 3.2 مگاپیکسلی و پشتیبانی از دو سیم کارت هم زمان خواهد داشت.

چند ماه گذشته اولین تلفن هوشمند تایزنی سامسونگ با نام سامسونگ زد در بازار روسیه منتشر شد و اکنون سامسونگ اعلام کرده سیستم عاملش را توسعه داده است.

تایزن سیستم عامل مشترک سامسونگ و اینتل است و سیاست سامسونگ کاهش استفاده از اندروید حداقل در دستگاه های رده پایین با بهره گیری از این سیستم عامل است.

لینک کوتاه | منبع: gsmarena

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال