عرضه ی آندروید 4.4.4 برای Motorola Moto X

آندروید 4.4.4 توسط ورایزون برای تلفن هوشمند موتورولا موتو X برای دانلود قرار گرفته است. اگر لیست تغییرات را چک کنید، شاهد یک بهبود در کیفیت تصاویر گرفته شده با دوربین این تلفن هوشمند می شوید. تصاویر گرفته شده زیر نور لامپ فلوئورسنت نیز کیفیت بهتری دارند. در مورد فیلمبرداری نیز، می توانید فیلمبرداری را متوقف […]

آندروید 4.4.4 توسط ورایزون برای تلفن هوشمند موتورولا موتو X برای دانلود قرار گرفته است.

اگر لیست تغییرات را چک کنید، شاهد یک بهبود در کیفیت تصاویر گرفته شده با دوربین این تلفن هوشمند می شوید. تصاویر گرفته شده زیر نور لامپ فلوئورسنت نیز کیفیت بهتری دارند. در مورد فیلمبرداری نیز، می توانید فیلمبرداری را متوقف کرده و بعدا از جایی که رها کرده اید، مجددا ادامه دهید. یک دکمه pause/resume در نمایشگر قرار خواهد گرفت. تصاویر گرفته شده همچنین محدوده دینامیک رنج بالاتری نیز خواهند داشت.

شماره گیر موتو ایکس نیز در آپدیت جدید رنگ ها و طرح های جدیدی خواهد داشت تا سازگاری و کارایی آن را بهبود یابد.

این آپدیت بصورت OTA بوده و در طول چند روز بطور کامل منتشر خواهد شد.

اگر می خواهید آندروید 4.4.4 را برای موتو X ورایزون خود دریافت کنید، می توانید به قسمت About گوش خود رفته و آپدیت آن را چک کنید.

طبق معمول، در هنگام دانلود و نصب آپدیت OTA، باید مطمئن شوید که به شبکه Wi-Fi متصل هستید. باتری گوشی خود را نیز حداقل تا 50 درصد شارژ کنید تا در وسط این فرایند باتری شما تمام نشود.

xup

لینک کوتاه | منبع: phonearena

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال