عوارض مصرف نوشیدنی های رژیمی برای بدن

موج تبلیغات منفی درباره نوشابه باعث شده برخی افراد نوشیدنی های رژیمی را جایگزین مناسبی برای این محصول بدانند. اما تحقیقات جدید نشان می دهد شیرین کننده های مصنوعی در نوشیدنی های به ظاهر رژیمی نیز وجود دارد و عامل ابتلای فرد به انواع بیماریها از جمله سکته مغزی ، زوال عقل و مشکلات قلبی […]

موج تبلیغات منفی درباره نوشابه باعث شده برخی افراد نوشیدنی های رژیمی را جایگزین مناسبی برای این محصول بدانند. اما تحقیقات جدید نشان می دهد شیرین کننده های مصنوعی در نوشیدنی های به ظاهر رژیمی نیز وجود دارد و عامل ابتلای فرد به انواع بیماریها از جمله سکته مغزی ، زوال عقل و مشکلات قلبی عروقی می باشند.

به گزارش سرویس اخبار علمی سایت تک نیوز ، پرسش از 5 هزار داوطلب آمریکایی شرکت کننده در یک پژوهش نشان داده که این افراد مصرف نوشیدنی رژیمی را برای سلامتی بی خطر دانسته و از وجود قند در آن بی اطلاع بودند. محققان معتقدند دیابت نوع 2 و افزایش وزن سلامتی مصرف کنندگان نوشیدنی های رژیمی را تهدید می کند زیرا قند موجود در آنها فلور طبیعی روده را تغییر می دهد. به گفته متخصصین تغذیه آب تنها نوشیدنی بی خطر و کاملا مفید برای بدن انسان می باشد که مصرف روزانه آن سلامت عمومی و شادابی  فرد را حفظ می کند. جهت مشاهده دیگر خبرها به صفحه اخبار پزشکی مراجعه کنید.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال