فبلت Mi Note ژیائومی، رقیبی جدی برای آیفون 6 پلاس

ژیائومی، شرکت چینی می باشد که در این سال ها، با معرفی و عرضه ی تلفن های هوشمند و فبلت های پر قدرت، توانسته است سهم زیادی از بازار تلفن های هوشمند در بازار جهان را در دست بگیرد. حال قبلت جدید و پر قدرت این کمپانی چینی با نام Mi Note معرفی شده است که […]

ژیائومی، شرکت چینی می باشد که در این سال ها، با معرفی و عرضه ی تلفن های هوشمند و فبلت های پر قدرت، توانسته است سهم زیادی از بازار تلفن های هوشمند در بازار جهان را در دست بگیرد. حال قبلت جدید و پر قدرت این کمپانی چینی با نام Mi Note معرفی شده است که می تواند یکی از اصلی ترین و جدی ترین رقیب های آیفون 6 پلاس باشد.

Mi Note از صفحه ی نمایش 5.7 اینچی با وضوح تصویر QHD یا 2K بهره می برد، ضخامت آن 6.95 میلی متر است و تنها 161 گرم وزن دارد. این فبلت به صورت همزمان از دو سیم کارت پشتیبانی کرده و صفحه ی نمایش آن نیز به وسیله ی پوشش گوریلا گلس محافظت می شود، اما این فبلت در دو نوع مختلف عرضه خواهد شد.

مدل اول که قدرتمند تر می باشد، با صفحه ی نمایش QHD با وضوح تصویر 2560×1440 و تراکم پیکسلی 515 پیسکل در اینچ و پردازنده ی Snapdragon 810 با فرکانس 2 گیگاهرتز و پردازنده ی گرافیکی Adreno 440 عرضه خواهد شد. این فبلت، 4 گیگابایت حافظه ی رم و 64 گیگابایت حافظه ی داخلی داشته و با باتری 3090 میلی آمپر ساعتی از شبکه ی LTE Cat 9 4G پشتیبانی می کند. قیمتی که برای این مدل اعلام شده است، 348 یورو می باشد و در ماه مارس عرضه می شود.

دوربین پشتی هر دوی این تلفن های هوشمند سنسور 13 مگاپیکسلی داشته و سنسور جلویی آنها نیز هر کدام 4 مگاپیکسلی می باشند که البته طراحی آن به گونه ای است که همچون دوربین سلفی تلفن های هوشمند HTC عمل می کند. اما مدل دوم اقتصادی تر بوده و از پردازنده ی Snapdragon 801 با فرکانس 2.5 گیگاهرتز، 3 گیگابایت حافظه ی رم، پردازنده ی گرافیکی Adreno 330 و باتری 3000 میلی آمپر ساعتی بهره می برد. این مدل نیز در دو مدل 16 گیگابایتی با قیمت 243 یورو و مدل 64 گیگابایتی با قیمت 295 یورو، در ماه ژانویه عرضه خواهد شد.

با این تفاسیر، ژیائوی تا چه حدی می تواند در برابر اپل مقابله کند؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال