فروش آیفون 6 سه برابر بهتر از آیفون 6 پلاس است

در حالی که هر دو دستگاه آیفون 6 و آیفون 6 پلاس بسیار پر فروش هستند، اپل علاقه مند نیست آمار فروش این دستگاه ها را جداگانه اعلام کند، بنابراین ما اطلاعات دقیقی از آمار فروش این دستگاه ها به صورت جداگانه در اختیار نداریم. به طور غیر رسمی موسسه ی تحقیقات بازار Consumer Intelligence […]

در حالی که هر دو دستگاه آیفون 6 و آیفون 6 پلاس بسیار پر فروش هستند، اپل علاقه مند نیست آمار فروش این دستگاه ها را جداگانه اعلام کند، بنابراین ما اطلاعات دقیقی از آمار فروش این دستگاه ها به صورت جداگانه در اختیار نداریم.

به طور غیر رسمی موسسه ی تحقیقات بازار Consumer Intelligence گزارشی منتشر کرده که می توان دریافت فروش آیفون 6 بسیار بیشتر از آیفون 6 پلاس است. حداقل در ایالات متده آمریکا آیفون 6 4.7 اینچی برنده ی میدان بوده است. در سی روز اول فروش آیفون 6، 68 در صد از فروش و آیفون 6 پلاس 23 یا 24 درصد بوده است. این آمار فروش 3 به یک آیفون ها را مشخص تر می کند.

در کل آیفون های جدید 91 درصد فروش تلفن های هوشمند اپل را در این ماه به خود اختصاص داده اند، 9 درصد باقی مانده مربوط خانواده ی آیفون 5 است. سال گذشته با معرفی خانواده ی آیفون 5، تنها 84 درصد از فرو مربوط به تازه وارد ها بود، از این موضوع می توان برداشت کرد آیفون برای مردم جذاب تر بوده است.

لینک کوتاه | منبع: phonerena

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال