فروش تلفن هوشمند Ascend P8 هوآوی، از 15 آوریل در لندن آغاز می شود!

با توجه به جدیدترین خبری که توسط مدیر بخش بازاریابی و ارتباطات شرکت هوآوی، آقای Jerry Huang اعلام شده است، فروش پرچم دار بعدی هوآوی، تلفن هوشمند Ascend P8، از 15 آوریل و در شهر لندن آغاز خواهد شد. این خبر که به صورت رسمی به وب سایت Pocket-Lint و در سفری که مدیران آن به […]

با توجه به جدیدترین خبری که توسط مدیر بخش بازاریابی و ارتباطات شرکت هوآوی، آقای Jerry Huang اعلام شده است، فروش پرچم دار بعدی هوآوی، تلفن هوشمند Ascend P8، از 15 آوریل و در شهر لندن آغاز خواهد شد.

این خبر که به صورت رسمی به وب سایت Pocket-Lint و در سفری که مدیران آن به مرکز شرکت هوآوی در شانگهای داشتند، داده شده بود، اطلاعات بیشتری را در خود نداشت اما چیزی که مشخص است، سری تلفن های هوشمند P شرکت هوآوی، فوق العاده زیبا هستند و زیبایی، مشخصه ی اصلی آنها می باشد که هوآوی این موضوع را مدیون طراح آن، آقای Joonsuh Kim می باشد.

بی شک Ascend P8 قدرتمند از گذشته و تلفن های هوشمند قبلی این شرکت ظاهر خواهد شد. Ascend P7 صفحه ی نمایشی 5 اینچی با وضوح تصویر FullHD یا 1080p داشت، پردازنده ی آن 4 هسته ای با فرکانس 1.8 گیگاهرتز بود و 2 گیگابایت حافظه ی رم، دوربین پشتی 13 مگاپیکسلی و دوربین جلویی 8 مگاپیکسلی، از مشخصات اصلی این تلفن هوشمند بودند. همچنین Ascend P7 تنها 6.5 میلی متر ضخامت و 124 گرم وزن داشت که انتظار می رود تلفن هوشمند Ascend P8 نیز همچون جانشین قبلی خود، سبک و باریک باشد.

اما باید بگوییم که منتظر معرفی این تلفن هوشمند در کنگره ی جهانی موبایل 2015 نباشید چرا که هوآوی اعلام کرده است که در این کنگره، از تبلت جدید خود و محصولات پوشیدنی اش رونمایی خواهد کرد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال