فروش تلفن هوشمند Honor 6 Plus هوآوی به صورت جهانی آغاز شد

اوایل ماه دسامبر بود که هواوی از تلفن هوشمند Honor 6 Plus رونمایی کرد و آن را در کشور چین عرضه نمود. این تلفن هوشمند، یک از مدرن تر و پیشرفته ترین تلفن های هوشمندی می باشد که توسط هوآوی ساخته شده است و به همین دلیل، بسیاری انتظار داشتند تا هوآوی این تلفن هوشمند را […]

اوایل ماه دسامبر بود که هواوی از تلفن هوشمند Honor 6 Plus رونمایی کرد و آن را در کشور چین عرضه نمود. این تلفن هوشمند، یک از مدرن تر و پیشرفته ترین تلفن های هوشمندی می باشد که توسط هوآوی ساخته شده است و به همین دلیل، بسیاری انتظار داشتند تا هوآوی این تلفن هوشمند را به صورت رسمی در سراسر جهان عرضه کند. روز گذشته، چنین اتفاقی افتاد…

هم اکنون تلفن هوشمند Honor 6 Plus توسط خرده فروش Oppo Mart به قیمت 399 دلار به فروش می رسد که البته تنها رنگ سفید آن موجود بوده و نسخه ی آنلاک شده می باشد. یکی از ویژگی هایی که در رابطه با این تلفن هوشمند وجود دارد، دوربین دوگانه یا Dual این تلفن هوشمند می باشد که سبب شده است دوربین پشتی این تلفن هوشمند دارای دو سنسور باشد. هر کدام از این سنسورها وظیفه ی خاصی را بر عهده دارند و با دقت بالایی که دارند، کیفیت عکس برداری را در این تلفن هوشمند افزایش داده و سرعت بسیار بالایی را در فوکوس کردن بر روی نقاط مختلف دارند. هوآوی تکنولوژی جدید خود را symmetrical dual camera technology نامیده است و سعی دارد تا آن را به مرور زمان، تقویت کند.

در بخش سخت افزای نیز تلفن Honor 6 Plus حرف های زیادی را برای گفتن دارد. صفحه ی نمایش 5.5 اینچی با وضوح تصویر فول اچ دی، پشتیبانی از شبکه ی 4G-LTE، پردازنده ی 8 هسته ای HiSilicon Kirin 925 با فرکانس کاری 1.8 گیگاهرتز، 3 گیگابایت حافظه ی رم، پشتیبانی از کارت حافظه تا ظرفیت 128 گیگابایت و یک باتری 3600 میلی آمپر ساعتی، این تلفن هوشمند را به رقیبی سرسخت برای پرچم داران شرکت های دیگر تبدیل کرده است. همچنین قرار است این تلفن هوشمند با اندروید کیت کت 4.4 و رابط کاربری EMUI 3.0 کار کند.

به نظر شما جدیدترین تلفن هوشمند هوآوی، ارزش پرداخت 399 دلار را دارد؟ در ادامه، علاوه بر تبادل نظر در رابطه با این موضوع، می توانید تصاویر منتشر شده از این تلفن هوشمند را مشاهده نمایید.

Huawei-Honor-6-Plus-3 Huawei-Honor-6-Plus-4 Huawei-Honor-6-Plus-5 Huawei-Honor-6-Plus-1 Huawei-Honor-6-Plus-2

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال