فروش ویژه موتورولا Moto G LTE به قیمت 179.99 دلار در BestBuy

اگر به دنبال یک گوشی مقرون به صرفه و در عین حال با  پشتیبانی از شبکه LTE هستید و به موتو G چشم دوخته اید، خبر خوشی برای شما داریم! اکنون شما می توانید تلفن هوشمند موتورولا موتو G LTE را تنها به قیمت 179.99 دلار از BastBuy خریداری کنید. با این مبلغ شما یک تلفن […]

اگر به دنبال یک گوشی مقرون به صرفه و در عین حال با  پشتیبانی از شبکه LTE هستید و به موتو G چشم دوخته اید، خبر خوشی برای شما داریم! اکنون شما می توانید تلفن هوشمند موتورولا موتو G LTE را تنها به قیمت 179.99 دلار از BastBuy خریداری کنید. با این مبلغ شما یک تلفن هوشمند با آندروید کیت کت، و پشتیبانی از شبکه 4G  و با قیمتی 40 دلار کمتر از قیمت معمول آن دریافت می کنید.

با این حال، این خرید شامل ارسال رایگان کالا به آدرس انتخابی شما نمی شود ولی در عوض می توانید این دستگاه را بعد از اینکه به یکی از فروشگاه های BestBuy نزدیک محل سکونت شما منتقل شد، دریافت کنید.

اگر موتورولا موتو G چیزی است که می خواهید بابت آن پول پرداخت کنید، باید بدانید که می توانید یکی از دو گزینه رنگ کلاسیک یعنی مشکی و سفید را انتخاب کنید. اما اگر هنوز نتوانسته اید تصمیم بگیرید، بهتر است عجله کنید، زیرا کاملا مشخص است که این تخفیف برای مدت کوتاهی در دسترس خواهد بود.

motog

لینک کوتاه |منبع: phonearena

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال