فروش 4.5 میلیونی برای گلکسی نوت 4 تنها در یک ماه

بنا به گزارشات منبع خبری کره ی جنوبی، News1 سامسونگ گلکسی نوت 4 پس از عرضه ی رسمی اش در 26 سپتامبر رکورد 4.5 فروش را تنها در یک ماه شکست. البته سامسونگ گلکسی نوت 3 در یک ماه 5 میلیون دستگاه فروخت، ولی گلکسی نوت 3 عرضه ی گسترده تری در دنیا داشت. عرضه ی […]

بنا به گزارشات منبع خبری کره ی جنوبی، News1 سامسونگ گلکسی نوت 4 پس از عرضه ی رسمی اش در 26 سپتامبر رکورد 4.5 فروش را تنها در یک ماه شکست. البته سامسونگ گلکسی نوت 3 در یک ماه 5 میلیون دستگاه فروخت، ولی گلکسی نوت 3 عرضه ی گسترده تری در دنیا داشت.

عرضه ی سامسونگ گلکسی نوت 4 از کره ی جنوبی و چین آغاز شد و در حال گسترش عرضه ی جهانی اش است. عرضه ی این فبلت هوشمند تنها چند روز است که در آمریکا شروع شده است. باکمی تاخیر عرضه در انگلستان و هند هفته ی پیش آغاز شد. در چین هم عرضه ی نسخه ی دو سیم کارته ی این فبلت چند روز پیش آغاز شد.

به نظر نمی رسد شاهد چنین آمار چشم گیری برای سامسونگ گلکسی نوت Edge باشیم، این تلفن هوشمند که از نظر سخت افزار درست شبیه به گلکسی نوت 4 است و تنها تفاوت آن صفحه نمایش خمیده آن است، در بازار تلفن های هوشمند مانند نوت 4 مورد استقبال قرار نگرفت.

ممکن است این روند تا مدت زمان طولانی برای نوت ادامه پیدا کند، اما از آنجایی که در آمدهای سامسونگ در فصل سوم سال با توجه به عرضه ی آیفون 6 کاهش یافته است، شرکت نیازمند یک محصول انقلابی برای افزایش های در آمدهایش است.

لینک کوتاه | منبع: gsmarena

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال