لندن، هدف بعدی یوبی سافت در سری بازی های Assassin’s Creed خواهد بود

Victorian Era London نام منطقه ی جدید از شهر لندن می باشد که یوبی سافت قصد دارد تا مکان بعدی سری بازی های بزرگ و محبوب Assassin’s Creed را در آنجا قرار دهد. قرار است شماره ی بعدی از این بازی برای PC، Xbox One و PS4 عرضه شود و هم اکنون با نام Victory (پیروزی) شناخته […]

Victorian Era London نام منطقه ی جدید از شهر لندن می باشد که یوبی سافت قصد دارد تا مکان بعدی سری بازی های بزرگ و محبوب Assassin’s Creed را در آنجا قرار دهد. قرار است شماره ی بعدی از این بازی برای PC، Xbox One و PS4 عرضه شود و هم اکنون با نام Victory (پیروزی) شناخته می شود. عنوان قبلی این بازی نیز با نام Unity نام گذاری شده بود و بعد نیز نام آن تغییر نکرد، به همین دلیل انتظار می رود نام بعدی از این بازی، Victory باشد.

همچنین تصاویر جدیدی از این بازی به همراه نام آن منتشر شده است که نشان می دهد زمان زیادی است که این عنوان در حال ساخته شدن می باشد. این تصاویر توسط وب سایت کوتاکو منتشر شده اند و آنها هیچ منبعی را اعلام نکرده اند و تنها گفته اند که این بازی در حال ساخته شدن توسط Ubisoft Quebec می باشد. البته پروژه های عظیمی همچون این بازی، هیچ گاه توسط یکی از استدیو های یوبی سافت ساخته نمی شود اما این استدیو، به عنوان استدیوی اصلی در حال کار بر روی این عنوان است.

Assassin’s Creed Victory Assassin’s Creed Victory  1 Assassin’s Creed Victory 2 Assassin’s Creed Victory 3

همچنین یک ویدئوی 7 دقیقه ای از گیم پلی بازی توسط این وب سایت منتشر شده است که نشان می دهد که سازندگان به دنبال پیاده سازی گرافیک نسل هشتمی بوده اند که البته قرار نبوده است این ویدئو در فضای مجازی پخش و عمومی شود. همچنین مشخص شده است که این بازی در حال ساخته شدن با موتور Anvil می باشد و گرافیک خارق العاده ای را به همراه خواهد داشت.

عنوان Unity که ماه گذشته عرضه شد، با اشکالات فنی و باگ های بی شماری همراه بود و همچنین، گیم پلی بازی اصلا بهینه نشده بود. از جهتی دیگر، یوبی سافت با ایرادات و باگ های موتور بازی سازی خود برای نسل هشتم آشنا شده است. به همین دلیل، همه انتظار عرضه ی عنوانی کاملا بهینه و بدون هیچ مشکلی را دارند.

هنوز یوبی سافت هیچ واکنشی به بزرگترین و محبوب ترین بازی خود، نشان نداده است…

لینک کوتاه | منبع : Slashgear

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال