یوبی‌سافت تاریخ کنفرانس خود در E3 2016 را مشخص کرد

زمان زیادی تا شروع بزرگ‌ترین نمایشگاه بازی‌های رایانه‌ای جهان یعنی E3 2016 باقی نمانده و حالا ناشران بزرگ این صنعت، در حال معرفی زمان و تاریخ حضور خود در این نمایشگاه هستند. به تازگی شرکت یوبی‌سافت در پست توئیتر خود به صورت رسمی اعلام کرده که در تاریخ 13 ژوئن (24 خرداد ماه) و راس […]

زمان زیادی تا شروع بزرگ‌ترین نمایشگاه بازی‌های رایانه‌ای جهان یعنی E3 2016 باقی نمانده و حالا ناشران بزرگ این صنعت، در حال معرفی زمان و تاریخ حضور خود در این نمایشگاه هستند. به تازگی شرکت یوبی‌سافت در پست توئیتر خود به صورت رسمی اعلام کرده که در تاریخ 13 ژوئن (24 خرداد ماه) و راس ساعت 12:30 بعد از ظهر به وقت محلی، کنفرانس خود را برگزار خواهد نمود و مراسم اصلی نیز ساعت 1 بعد از ظهر به وقت محلی آغاز خواهد شد.

همانند هر سال، این مراسم به ساعت ما تفاوت زیادی داشته و احتمالا نیمه شب به وقت تهران برگزار بشود. به هر شکل نمی‌توان برای E3 2016 و مراسم شرکت یوبی‌سافت بیش از این منتظر ماند.

اما در رابطه با شرکت‌های دیگر باید اشاره داشته باشیم که EA و Bethesda قصد برگزاری مراسم خود در روز 12 ژوئن (23 خرداد ماه)، درست یک روز پیش از یوبی‌سافت را خواهند داشت. در مورد عناوینی که یوبی‌سافت قصد معرفی آنها را دارد، انتظار می‌رود که این شرکت بازی‌های اصلی South Park: The Fractured but Whole و Watch Dogs 2 و شاید Beyond Good & Evil 2 را پیش روی علاقه‌مندان قرار دهد. مدت زمان زیادی از غیبت نسخه دوم از بازی Rayman می‌گذرد و واقعا چند سالیست که دوست داریم نسخه‌ای جدید از این بازی معرفی گردد. اما احتمالا امسال هم شاهد چنین اتفاقی نباشیم.

در رابطه با دیگر عناوین این شرکت علی‌الخصوص سری بازی‌های Tom Clancy، هنوز برنامه مشخصی وجود ندارد و شاید حتی شاهد رونمایی یوبی‌سافت از نسخه جدید بازی Splinter Cell نیز باشیم. یوبی‌سافت در سال گذشته عناوین بسیار زیادی را روانه‌ی بازار نموده و احتمالا این شرکت نسخه‌هایی جدید از سری بازی‌های Far Cry ،Rainbow Six ،Dirt و … را معرفی نکند. همچنین نسخه‌ی جدید از عنوان Assassin’s Creed نیز امسال معرفی نخواهد شد و فعلا باید با بسته‌های الحاقی و داستانی عنوان Assassin’s Creed: Syndicate زمان بگذرانید.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال