لنوو شرکت جدید دستگاه های هوشمند را در چین راه اندازی می کند

لنوو اعلام کرد شرکت جدید دستگاه های هوشمندش را در چین احداث می کند. این کارخانه از اول آوریل 2015 می تواند در روند تجاری شرکت قرار بگیرد، این شرکت بنا دارد تا با توسعه ی تاسیساتش بر دستگاه های مرتبط اینترنت و تجاری تمرکز کند. این رویه همان رویه ایست که غول دستگاه های […]

لنوو اعلام کرد شرکت جدید دستگاه های هوشمندش را در چین احداث می کند. این کارخانه از اول آوریل 2015 می تواند در روند تجاری شرکت قرار بگیرد، این شرکت بنا دارد تا با توسعه ی تاسیساتش بر دستگاه های مرتبط اینترنت و تجاری تمرکز کند. این رویه همان رویه ایست که غول دستگاه های هوشمند درچین، شیائومی در پیش گرفته است.

شرکت قصد دارد تا با این حرکت مشتریان بیشتری را از بازار چین جذب کند. یکی دیگر از اهداف شرکت فروش مستقیم به مشتری است. این رویه قیمت محصولات را تضمین می کند و شرکت می تواند با شیائومی به رقابت بپردازد. یکی دیگر از اهداف شرکت همکاری نزدیک تر با اپراتورهاست تا بتواند محصولاتش را در بازار جهانی راحت تر عرضه کند.

البته شرکت قرار نیست محصولات فعلی را با برند فعلی کنار بگذارد و برنامه ای نیز برای گسترش عرضه ی محصولات با نام تجاری لنوو دارد.

جزیئات بیشتر درباره ی اهداف شرکت و شرکت در دست احداث در ماه های بعد منتشر خواهد شد.

لینک کوتاه | منبع: Gsmarena