لنوو و معرفی تبلت جدید یوگا 10HD+

تبلت YOGA 10HD+ لنوو، بی شک یکی از متفاوت ترین طراحی ها را در میان تبلت ها داشت که میتواند بسیار هم کاربردی باشد. پایه کوچک آن، امکان قرار دادن تبلت در چند زاویه با توجه به شرایط مختلف را فراهم میکند که کاربردی ترین آنها حالت تایپ و حالت ایستاده است. (تصاویر در ادامه مطلب) […]

تبلت YOGA 10HD+ لنوو، بی شک یکی از متفاوت ترین طراحی ها را در میان تبلت ها داشت که میتواند بسیار هم کاربردی باشد.

پایه کوچک آن، امکان قرار دادن تبلت در چند زاویه با توجه به شرایط مختلف را فراهم میکند که کاربردی ترین آنها حالت تایپ و حالت ایستاده است. (تصاویر در ادامه مطلب)

امروز لنوو در MWC 2014 مدل جدید و بروز رسانی شده‏ی این تبلت را رونمایی کرد که در آن شاهد ارتقای چیپ پردازشی به اسنپ دراگون 400 با 4 هسته 1.6 گیگاهرتزی، 2 گیگابایت رم و صفحه نمایش 10 اینچی بهتر با رزولوشن 1200 × 1920 هستیم.

از دیگر مشخصات سخت افزاری تبلت میتوان به حافظه داخلی 32 گیگابایت و پشتیبانی از کارت حافظه میکرو اس دی با حداکثر ظرفیت 64 گیگابایت، دوربین اصلی 8 مگاپیکسلی و دوربین جلو 1.6 مگاپیکسلی و وزن 615 گرم اشاره کرد.

همچنین این تبلت با باتری قدرتمند 9000 میلی آمپری، به گفته‏ی خود لنوو در بهترین حالت، توانایی کار مداوم برای 18 ساعت را خواهد داشت که اگر در واقعیت هم اینطور باشد، بسیار عالی خواهد بود.

Lenovo-Yoga-Tablet-10-HD+1

Lenovo-Yoga-Tablet-10-HD+2

Lenovo-Yoga-Tablet-10-HD+3

Lenovo-Yoga-Tablet-10-HD+4

لینک کوتاه | منبع : pcper

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال