لپتاپ های جدید سری Y50 شرکت لنوو، به کارت گرافیک GTX 960M مجهز شد!

لتوو در حال کار بر روی لپتاپ Y50 خود بوده و آخرین تغییرات را در این لپتاپ اقتصادی و قدرتمند انجام داده است. حال این شرکت قصد دارد لپتاپ Y50 را در ماه مارس و در سه مدل مختلف روانه ی بازار کند تا بتواند سهمی از بازار را در اختیار خود داشته باشد. دو […]

لتوو در حال کار بر روی لپتاپ Y50 خود بوده و آخرین تغییرات را در این لپتاپ اقتصادی و قدرتمند انجام داده است. حال این شرکت قصد دارد لپتاپ Y50 را در ماه مارس و در سه مدل مختلف روانه ی بازار کند تا بتواند سهمی از بازار را در اختیار خود داشته باشد.

دو مدل اول از این سه مدل قرار است با صفحه نمایش های 4K عرضه شوند و صفحه ی نمایش سوم نیز وضوح تصویری برابر با 1920×1080 خواهد داشت. هر سه مدل نیز قرار است به کارت گرافیک GTX 960M با 4 گیگابایت حافظه ی GDDR5 مجهز شوند و صفحه ی نمایش آنها، 15.6 اینچ خواهد بود.. قلب این لپتاپ ها با پردازنده ی Core i7-4720HQ به تپش خواهد افتاد که 4 هسته ای بوده، 6 مگابایت حافظه ی کش سطح 3 دارد و فرکانس آن، 2.6 گیگاهرتز بوده و در حالت توربو به 3.6 گیگاهرتز می رسد. حافظه ی رم نیز در دو مدل 8 و 16 گیگابایتی به انتخاب کاربر عرضه می شود.

در بخش ذخیره سازی نیز، مدلی که از قدرت بالاتر و امکانات بیشتری برخوردار است، یک هارد 512 گیگابایتی SSD نیز خواهد داشت، در صورتی که مابقی مدل ها، تنها دارای یک هارد 1 ترابایتی به همراه یک هارد 8 گیگابایتی هیبریدی به جهت افزایش سرعت بهره می برند.

همانطور که مشاهده کردید، این لپتاپ ها جزو محصولات گران قیمت به حساب می آیند چرا که قدرت بسیار بالایی دارند. به همین جهت، قیمت این لپتاپ ها با قیمت پایه ی 1120 یورو آغاز می شوند و بهترین مدل آنها نیز 1400 یورو قیمت خواهد داشت.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال