لپ تاپ های جدید MSI مخصوص بازی (CES 2015)

در نمایشگاه CES 2015 شرکت MSI تعدادی رایانه ی شخصی مخصوص بازی را معرفی کرد و به نمایش گذاشت که در این میان لپ تاپ جدید این شرکت به نام GT80 Titan SLI که مجهز به یک کیبورد مکانیکی میباشد، از درخشش بیشتری برخوردار است. شرکت مایکروسافت به این شرکت کمک کرده تا بیانیه ای راجب […]

در نمایشگاه CES 2015 شرکت MSI تعدادی رایانه ی شخصی مخصوص بازی را معرفی کرد و به نمایش گذاشت که در این میان لپ تاپ جدید این شرکت به نام GT80 Titan SLI که مجهز به یک کیبورد مکانیکی میباشد، از درخشش بیشتری برخوردار است.

شرکت مایکروسافت به این شرکت کمک کرده تا بیانیه ای راجب این مدل جدید اراِئه کند، به شرح زیر:

“این اولین لپ تاپ از طرف شرکت MSI می باشد که با دو عدد پردازنده ی گرافیکی NVIDIA GTX980 M به صورت SLI و همچنین قابلیت ارتقای آسان پردازنده ی گرافیکی، روانه ی بازار خواهد شد. همچنین این لپ تاپ از 32 گیگابایت حافظه ی رم، چهار عدد دیسک سخت SATA SSD و همچینین یک سیستم خنک کننده ی فوق موثر با دو عدد فن خنک کننده که توسط هشت لوله ی گرمایی همواره پردازنده های گرافیکی و مرکزی را از گرما محافظت میکند، بهره می برد.”

فروش این لپ تاپ فوقالعاده از همین ماه یعنی ژانویه 2015، با قیمت 4000 دلار شروع خواهد شد.

msi-keyboard

مدل بعدی لپ تاپ های گیمینگ این شرکت، مدل GS30 Shadow می باشد که توسط یک پایه ی مخصوص بازی ساپورت می شود و این پایه شامل پردازنده ی گرافیکی رایانه ای رومیزی می باشد. (که به مراتب قدرتمندتر از مدل های لپ تاپ میباشند)

میکروسافت میگوید:

“این مدل یک اکو سیستم بی نهایت، مخصوص بازی میباشد که یک ماشین بسیار قدرتمند در خانه و بیرون از خانه برای شما فراهم می کند. لپ تاپ GS30 Shadow در حالت بسته فقط 19.5 میلیمتر زخامت دارد و همچنین وزن آن کمتر از 1200 گرم می باشد که در نوع خود عالی بنظر می آید. این لپ تاپ اولین لپ تاپ جهان است که از پردازنده های گرافیکی PCIe 3.0×16 با پهنای باند کامل، ساپورت میکند.”

این لپتاپ نیز در همین ماه یعنی ژانویه با قیمت 2000 دلار به فروش خواهد رسید. msi-gaming-dock

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال