مایکروسافت به فکر ارائه ویندوز 8.1 با قیمت بسیار ارزان

درحال حاضر در دستگاه های ویندوز 8 پرو، 50 دلار از هزینه ای که برای آنها پرداخت میکنیم، مربوط به لایسنس ویندوز مایکروسافت می باشد. اما حالا بر اساس شایعات مایکروسافت به این نتیجه رسید است که باید یک بازنگری اساسی در این هزینه ها داشته باشد و ظاهرا قرار شده ویندوز 8.1 با 70 […]

درحال حاضر در دستگاه های ویندوز 8 پرو، 50 دلار از هزینه ای که برای آنها پرداخت میکنیم، مربوط به لایسنس ویندوز مایکروسافت می باشد.

اما حالا بر اساس شایعات مایکروسافت به این نتیجه رسید است که باید یک بازنگری اساسی در این هزینه ها داشته باشد و ظاهرا قرار شده ویندوز 8.1 با 70 درصد کاهش هزینه ارائه شود و لایسنس آن برای خریداران تنها با قیمت 15 دلار در دسترس باشد.

همین کاهش 35 دلاری هزینه لایسنس باضافه مقداری تخفیف از طرف شرکت سازنده تبلتهای ویندوزی، آنها را به اندازه کافی به قیمت تبلت های آندرویدی نزدیک خواهد کرد.

برای مثال تبلت ویندوزی شرکت دل با نام ونیو 8 (Dell Venue 8) که در ابتدای معرفی با قیمت 299 دلار عرضه شد، اکنون قرار شده با قیمت 229 دلار (مشابه نکسوس 7 گوگل) عرضه شود که در نوع خود برای طرفداران ویندوز گزینه ی بسیار جذابی خواهد بود.

لازم به ذکر است مایکروسافت طبق زمان بندی اعلام شده، ویندوز 8.1 را در بهار پیش رو عرضه خواهد کرد.

لینک کوتاه | منبع : the verge

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال