مدیرعامل سامسونگ در میان بحران تغییر مدیریت همچنان سمت خود را حفظ کرده است

تنها چند هفته بعد از انتشار خبر تغییر مدیریت در سامسونگ برای کاهش میزان فروش، اکنون اقدامات کمی متفاوت از تصمیم ها را در کمپانی شاهد هستیم. سه مدیرعامل سابق سامسونگ به سمت هایشان بازگشته اند. پیشتر شایعه شده بود که مدیر عامل سابق شرکت و سرپرست بخش موبایل J.K. Shin ممکن است از سمت […]

تنها چند هفته بعد از انتشار خبر تغییر مدیریت در سامسونگ برای کاهش میزان فروش، اکنون اقدامات کمی متفاوت از تصمیم ها را در کمپانی شاهد هستیم. سه مدیرعامل سابق سامسونگ به سمت هایشان بازگشته اند.

پیشتر شایعه شده بود که مدیر عامل سابق شرکت و سرپرست بخش موبایل J.K. Shin ممکن است از سمت خود کنار گذاشته شود و B.K. Yoon مدیر عامل سابق شرکت و مسئول بخش تلویزیون ها در بخش بین الملل جایگزین او شود.

یکی از دلایل این تغییرات غیبت مدیر شرکت Lee Kun-hee به دلیل بستری شدنش در ماه می بخاطر حمله ی قلبی اعلام شده بود. از آنجا که او در تصمیم گیری های شرکت نقش کلیدی دارد غیبتش به ضرر شرکت خواهد بود.

همچنین D.J. Lee که مسئول بخش بازاریابی محصولات سامسونگ است مسئولیت فروش نا موفق شرکت در بخش موبایل را به عهده گرفته و در حال استعفا دادن است. همچنین گزارش شده دو مدیر بالا رده ی سامسونگ در بخش موبایل نیز در حال استعفا هستند.

سامسونگ اخیرا آمار فروش سه ماهه ی سوم سال را منتشر کرده و در این گزارش سود خالص شرکت 50 درصد افت داشته است. گفته شده این کاهش فروش برای سامسونگ ناشی از ورود تلفن های هوشمند ارزان قیمت چینی به بازار تلفن های هوشمند است.

لینک کوتاه | منبع: gsmarena

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال